Twitter | Search | |
zera hariz
Servant of ALLAH . Mama & Kakak's ❤️ . Instagram : |
23,444
Tweets
479
Following
5,342
Followers
Tweets
zera hariz retweeted
‎تَوَكُّل Aug 10
Subhana'Allah the beauty of Ka'bah is phenomenal
Reply Retweet Like
zera hariz 21h
Rezeki orang tak sama. Seronok nya kalau dapat apa kita nak sangat tapi kalau tak dapat tu mungkin Allah kata bukan sekarang even dah usaha mcm mana pun.. kan?
Reply Retweet Like
zera hariz retweeted
𝑭𝒂𝒓𝒂𝒉 𝑳𝒂𝒊𝒍𝒚 Aug 10
Gais, i jahit scrunchies sendiri. I jual murah jee... tgh collect duit untuk bayarkan duit kaki palsu my mom. Em em sapot laa tau.. 🤍 👉🏼👈🏼
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 11
Replying to @TaufiqHanafi91
Pakai setahun je pastu hilang bawak diri dia
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 10
Ok rasa macam nak pakai braces balik. Gigi bawah dah terabur balik 😅
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 10
Replying to @hafiqhatta
Yee! kalah muaz textile
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 10
Replying to @hafiqhatta
Shabahahaahahahhaha ude!!
Reply Retweet Like
zera hariz retweeted
𝒜𝒷𝑒 𝒥 Aug 9
Ya Allah sungguh aku memohon kepadaMu ilmu yang bermanfaat, rezeki yang halal dan amal yang diterima. Aamiin
Reply Retweet Like
zera hariz retweeted
syazwan rahman Aug 10
Bidadari Syurga versi Misha Omar Sooooooo shedappp gemersiknyeeee lahai
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 10
Nak pergi umrah lagi.. nak duduk sana lama sikit kalau boleh.. dia punya seronok tak nak balik tu tak tau nak cakap mcm mana.. sebak masa nak balik tu sedih sangat sangat. Ya Allah bestnya nak lagi.. 🥺😭😢😖
Reply Retweet Like
zera hariz retweeted
𝐸 Aug 7
the death of your pet hurts more than anything. those who have a pet, y'all should know how it feels )):
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 10
:(
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 10
Penat lah kadang kadang
Reply Retweet Like
zera hariz retweeted
🇧🇩👩‍⚕️شهرين Aug 8
He married her without having seen her face, he fell for her personality. True love Masha'Allah ❤️😭
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 9
TOLONG BUAT MCM NI TOLONG!!!
Reply Retweet Like
zera hariz retweeted
LIM LIP ENG Aug 9
Saya bersimpati dengan pelajar yang dikenakan kompaun kerana tak memakai pelitup muka di stesen komuter. Kepada pelajar tersebut, sila hubungi saya bagi membantu menjelaskan denda RM1000 tersebut. Saya berharap agar orang ramai dapat mematuhi SOP bagi mencegah penularan COVID-19.
Reply Retweet Like
zera hariz retweeted
you're very the bitch⁷ Aug 8
dia student kot 1k IS A LOTT FOR A STUDENT, this is so???? i hate it here???? at least give him warning wtf they really come for people who can't fight back and it is so akdannsjdjsnsnsjs imma go riot
Reply Retweet Like
zera hariz retweeted
Harian Metro Aug 9
MENANGGUNG penyakit Scoliosis atau tulang belakang bengkok menyebabkan Siti Noraini Abdullah, 12, melalui kehidupan tidak seperti kanak-kanak sebayanya.
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 8
Replying to @zera_hariz
Sampai hati kau lebihkan kawan dr keluarga. Nak cakap apa pun cakap lah aku tak kesah langsung sebab kau tak pernah kesah pasal kitaorg pun yg ada pada fikiran otak kau ialah kawan kawan kawan takleh berpisah langsung. Aku tak faham. Sumpah kecewa.
Reply Retweet Like
zera hariz Aug 8
Apa pun alasan kau payah nak terima kalau sebab “kawan kau yang terpenting di dunia” tu. Tak tahu lah kenapa aku rasa kecewa sbb ni bukan pertama kali kau takde majlis kakak tunang pun kau takde time majlis aku pun kau takde tahlil abg pun kau takde sbb busy dgn kawan
Reply Retweet Like