Twitter | Search | |
Zando Service
Official Customer Service Profile of |
6,459
Tweets
162
Following
742
Followers
Tweets
Zando Service Mar 13
Hi, we've responded to your DM.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 13
Replying to @janinesnyman83
Hi, we're sorry to hear you had trouble using the discounted code. For future reference, please send us a screenshot of any error messages you receive, so this can be checked, as the coupon was successfully being applied to orders yesterday.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 13
Replying to @thefedsrlurking
Hi, please DM us your order number and email address so we can check on this for you.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 13
Replying to @mbalingcweleshe
Hi, please DM us your email address so we can check on this for you.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 13
Replying to @Alice_Alecia
HI, we're sorry for the inconvenience caused. Please DM us your email address so we can investigate this further.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @Dubejnr
Hi, apologies for the delay in getting back to you. We've responded to your DM with your proof of refund.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @ZaMuppet
Hi, we're sorry for the delay in getting back to you. Please DM us your order number so we can investigate this further.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @MissMoliehi
Hi, we are working on having other payment options made available and this will appear at checkout once completed.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @therealclaudie
Hi, we're sorry for the inconvenience caused. Please DM us your email address so we can pass this on to our IT Team.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @Chantz185
Hi, we're sorry for the delay in getting back to you. We've responded to your DM.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @LifewithNomhle
Hi, we're unable to confirm when the new stock will be updated. Please keep checking our site for updates.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @BellaNonti
Hi, we're currently only offer card and cash on delivery as payment options. We are working on making on other options available and this will appear at checkout once updated. We're unable to confirm when eBucks will be available.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @crazythatoo
Hi, we're sorry to hear your order hasn't been collected. We'll follow up with you via DM.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 12
Replying to @Rato__M
Hi, thank you for your feedback. Our IT Team are working on the app so we would suggest you use the online or mobile site in the interim.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 6
Replying to @crazythatoo
Hi, we're sorry to hear of your poor experience. Please DM us your details to look into this.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 6
Replying to @Shaun_Original
Hi, we're sorry to hear you're having trouble updating your details. Your feedback has been passed on to our IT Team.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 6
Replying to @KediboneMametja
Hi, we've responded to your Facebook query.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 6
Replying to @TumeloMotshana
Hi, thank you for contacting Zando. Please DM us your order details so we can assist you further.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 5
Replying to @OrdinateSamkeh
Hi, unfortunately, we don't have programs like this running at the moment.
Reply Retweet Like
Zando Service Mar 5
Replying to @TaarikS
Hi, you're unable to apply 2 codes to the same order. So if you have store credit voucher, this can be refunded back to you, if you prefer.
Reply Retweet Like