Twitter | Search | |
Melanie YeYo Carter
Published Poet. Spoken Word Artist. HIV/AIDS ADVOCATE. Proud Lez. College student. For booking: 912-421-9150
6,415
Tweets
996
Following
961
Followers
Tweets
Melanie YeYo Carter Nov 23
Unicorn Behavior... Because I'm YeYo lol 😉😏😂⭐🖤💜 I.AM.A.UNICORN…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 23
And we call this part of the show "Shyt YeYo ain't neva too old for"…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 23
Biiiiiiiih lol lmao Yall betta have a damn seat with the foolishness…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 22
An Ode To The Black Gurl And Her Black Gurl Hair And Her Black Gurl…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 22
From "The Flower Girl" session... For the sake of expression and the…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 22
Quote from recently released body of work "Don't Call Us…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 21
Oh... That's just me?? Lol lmao 😂😂😂
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 21
This... ALLLLLLLLLLLLLLLLL OF THIS 😍⭐
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 20
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 20
Bruuuuuh lol lmao 😂😂😂🖕🏿🖕🏿🖕🏿🖕🏿😂😂😂
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 19
YAAAAAAASSSSSS BIIIIIIIIH 😂😂😂
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 19
Yall already know how I feel about this... I literally write poems…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 18
SOCK GAME... The saga continues 😏😏💜🖤
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 18
Come thru black baby Jesus lol lmao WON'T HE DO IT!! MY CHEST LOL…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 17
Bruuuuuh lol lmao Still a favorite 😂 "Hello Barbara... This is…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 15
When you're about to get picked up to go stretch out, lounge & watch…
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 15
Sincerely... The Prodigal Black Gurl 💋🖤
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 15
Bruuuuuh lol lmao I had to 😂😂😂🖕🏿🖕🏿🖕🏿
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 15
On gaaaaawd lol lmao in real life lol 😂😂
Reply Retweet Like
Melanie YeYo Carter Nov 15
My mind has become a playground for your presence... You are always there climbing over walls and seeing...
Reply Retweet Like