Twitter | Search | |
ŞEBNEM
- FENERBAHÇE - TEOMAN/DUMAN- -- M--
423
Tweets
358
Following
614
Followers
Tweets
ŞEBNEM Feb 17
Karşı apartmanın duvarı buz tuttu ama yine de sen bilirsin vali amca !!
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Feb 3
Ya bu nasıl bir kan almak !! Sabah 9 dan beri kolum ağrıyo :( :(
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Jan 22
mezun olma sırası bizde :) :)
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Jan 18
Yıllık yazmak çok zormuşş :( :( :(
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM retweeted
☼ ☆ ♫ ☁ ♥ ∞ Jan 7
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Jan 7
Lan kar yağmadığı gün tatil oluyo kar yağan gün tatil olmuyo nasıl bir sistem bu ??????
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Dec 16
I'am waiting for you :) :)
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM retweeted
Sabri Reyiz Mar 23
Yasaklar çiğnenmek içinse; "sakız" yasak mı oluyor yani ?
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Nov 24
Tüm öğretmenlerimizin Öğretmenler Günü kutlu olsun
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM retweeted
İbrahim Kurt Aug 18
Ağlamak güzeldir. Kötü olan ağlayamamak.
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Nov 6
Okul-dersane ikilisi sonunda psikolojimi bozmayı başardı :(
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Oct 24
Amaç: Eve gelip dinlenmek Sonuç: Dolma sardı :( :/ :)
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Oct 2
Hasta uyanmak nedir ya? Küfür gibi resmen :( :(
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Aug 31
Bir daha teşekkür edersen kafanı kırıcam bi de ben hasta edicem
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Aug 30
30 Ağustos Zafer Bayramımız Kutlu Olsun
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Aug 22
araya biraz zaman girmesi lazım tabi :) :)
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Aug 22
Hiç sorma ya :D :D ama çok güzeldi
Reply Retweet Favorite
ŞEBNEM Aug 17
Ülkede kiraz mevsimi izlemeyen bi ben mi kaldım yaa
Reply Retweet Favorite