Twitter | Search | |
Abang Wayne
blogger at & Kelab Blogger AFB at . Sedang bergiat aktif dalam pertempuran maya Pubg dengan menggunakan identiti PenggaliPusara.
4,455
Tweets
559
Following
520
Followers
Tweets
Abang Wayne Dec 12
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 11
Ntah rancangan tahun bila. Guwe lagi mikir, kok zizan razak ada dlm grup Lantai88.....mumet guwe mikir.....
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 11
Kalau tau masa sekolah dulu, dah lama aku recycle bekas roommate yg xberapa nk elok sgt tu 😅😅😅
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 11
Ni wajib RETWEET. Rupanya nipu je lebih eh......
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 11
Buat lempeng pisang cicah susu pun sedap juga
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 9
Nazli Popo cpt2
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 9
Gembira sangat tu dik. Nape tu? Kemahennnnnnn dia ye
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 9
malam ni ada masalah internet ke?
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 9
Replying to @aerilzafrel
Sy iswara aeroback bang.
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 7
Sedapnya ABC ni.....
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 6
Elok je Singapore nyanyi lagu Majulah Singapura dalam bahasa melayu
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 6
Rasanya sehari 2 ni, buka socmed, mesti stress. Paan, paan, paan. Cerita dia je. Persoalannya. Kenapa dia di angkat ibarat hero?
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 5
Susu Pisang di kenakan tindakan KKM
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 5
Replying to @hafizmdrahim
Pondan blh masuk team perempuan lah klu gitu?
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 5
Replying to @hafizmdrahim
Tu la tu. Nk stop fantasy ke nk stop tgk semua. Kne tgk MSL je la lps ni
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 5
Replying to @hafizmdrahim
LGBT je bang
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 5
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 4
Exercise lidah...jom cuba
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 2
nama saya ezone an...org kata muka sy mcm sonaone an
Reply Retweet Like
Abang Wayne Dec 2
Reply Retweet Like