Twitter | Search | |
gökhan
komiklikler şakalar falan. falan. twetimgeldi@gmail.com
6,369
Tweets
197
Following
114,881
Followers
Tweets
gökhan 3h
Dünyanın en güzel şeyi cuma gününden 3 puan alıp arkana yaslanarak diğer maçları izlemek.
Reply Retweet Like
gökhan 11h
sadfghfhsgeafdgkfdjhsgdlkafşdsgfljdhngkbfsgldf
Reply Retweet Like
gökhan Feb 20
gardaş? adres? pavlike? bura münih mi?
Reply Retweet Like
gökhan Feb 15
Reply Retweet Like
gökhan Feb 15
işyerinde bi çocuk ninesinin öldüğünü e-devlet soyağacına bakınca öğrendi. yemin ederim ahahaha geçen sene ninem ölmüş lan dedi birden sdfghdhsgadhfjgn
Reply Retweet Like
gökhan Feb 13
la casa de papel - intikam peşinde
Reply Retweet Like
gökhan Feb 13
Ahsjsjakdjdkajahshahahahajslalskakdkslsld
Reply Retweet Like
gökhan Feb 13
2 yaşında erkek golden oğlumuzu sahiplendirmek istiyoruz. genel komutları biliyor. tüm aşıları tamdır. yürüyeninde bir sorun yok, 5000 bakımı yeni yapıldı. ara sıra kapıyı açıp evden kaçıyor.
Reply Retweet Like
gökhan Feb 12
Hikaye kendini 2. maddede ele veriyor. ajdjskalgkrlsşf konyalı bilim adamı daha icad edilmedi o ne ya ahahahahaha
Reply Retweet Like
gökhan Feb 8
e-devlet'ten soyağacıma baktım.
Reply Retweet Like
gökhan Feb 8
ülker toplantı salonu: beyler yeni bi ürün çıkarıyoruz, bizim çikolatalı gofretin çikolatasız hali. adı ne olsun?
Reply Retweet Like
gökhan Feb 7
saygı duyduğum 2 adam: -1 Acun: kendi halı saha takımını kurup kendi kanalında 70 milyona canlı izletti. -2 Elon Musk: kendi arabasını yapıp kendi roketiyle uzaya fırlatıp tüm dünyaya canlı izletti. seviye bunlar olmalı gençler.
Reply Retweet Like
gökhan Feb 7
dur şu sokağa da bakayım belki boş bi park yeri vardır
Reply Retweet Like
gökhan Feb 7
ROTA YENİDEN HESAPLANIYOR... İKİ MİLYON KİLO METRE DÜZ GİDİNİZ...
Reply Retweet Like
gökhan Feb 6
adam uzaya roket gönderdi aynı noktaya indirdi cillop gibi. marsa araba gönderdi marsa BİLDİĞİN ARABA ŞU AN MARSA GİDİYO. ARABA GİDİYO MARSA. GÜNAYDIN
Reply Retweet Like
gökhan Feb 4
2017/2018 eğitim öğretim yılının 2. dönemi yarın başlıyor.
Reply Retweet Like
gökhan Feb 4
Abi bize düğün boyunca pistten inmeyen gelinin yakın arkadaşı görünümlü çılgın kızlar lazım, kaça olur?
Reply Retweet Like
gökhan Jan 31
Ayrıldı yazmış bide ya ahahajahajahahahajahahahaha ölücem gülmekten. Anneler, annelerimiz...
Reply Retweet Like
gökhan Jan 30
Evde türk dizisi açılınca ben.
Reply Retweet Like
gökhan Jan 28
İkea’nın kurucusu ölmüş. Kimse kusura bakmasın ama mükemmel geyik bu foto ahahajahahaja
Reply Retweet Like