Twitter | Search | |
gökhan
komiklikler şakalar falan. falan. twetimgeldi@gmail.com
6,017
Tweets
220
Following
109,067
Followers
Tweets
gökhan 2h
Reply Retweet Like
gökhan 4h
Arkadaşlar selam. Adım Atatürk. Mekanın sahibiyim. Hoş geldiniz.
Reply Retweet Like
gökhan 15h
Akdkskdlskdlgglskf
Reply Retweet Like
gökhan 15h
Diarra'nın 3 yıllık maliyetinin 25 M€ olduğunu duyan dursun özbek, lan ben o paraya şeker fabrikası kurarım pezevenk diyerek masadan kalkmış
Reply Retweet Like
gökhan 16h
Sizi tv dünyasına kazandıran herkesin allah belasını versin.
Reply Retweet Like
gökhan 17h
artık misafirlerimi “merhaba, mekanın sahibiyim” diyerek karşılamak istiyorum.
Reply Retweet Like
gökhan 17h
beyaz futbol sezona mükemmel başladı yaa iki haftadır asdfgsfd
Reply Retweet Like
gökhan Aug 28
Lig hemen bitmeli 😂😂😂
Reply Retweet Like
gökhan Aug 28
Hayatımın geri kalanına panda olarak devam etmek istiyorum.
Reply Retweet Like
gökhan Aug 27
Markette en çok sevdiğim şeylerden biri 6 liralık hesaba 11 lira verip 5 lira kağıt para üstü almak. Olm mükemmel bişey ya.
Reply Retweet Like
gökhan Aug 26
Galatasaray uefa kupasını fetonun dualarıyla aldı diyen fenerliler, man. united ve feyonord ile eşleştikten sonra hatim indirdiler asdfdfgf
Reply Retweet Like
gökhan Aug 26
"spor futboldan ibaret değildir"de bu hafta. alkışlar dünya şampiyonu windsurfçümüz 'e.
Reply Retweet Like
gökhan Aug 24
malum kulüp hala şike yapmadık kumpas diye konuşurken, biz uefa kupamızın 16. yılını kutluyoruz. başka söze gerek yok. çok yaşa galatasaray.
Reply Retweet Like
gökhan Aug 22
arena'da taraftar yokken Galatasaray arena'da taraftar varken Galatasaray
Reply Retweet Like
gökhan Aug 22
ligler başladı böyle oldu dsfdgsf nice senelere <3
Reply Retweet Like
gökhan Aug 22
konya’da adamın biri meşale yaktı diye ben istanbul’da maça neden gidemiyorum? allah belanızı versin. sisteminiz batsın.
Reply Retweet Like
gökhan Aug 21
bjk lige yine gazla başladı. fener bildiğiniz gibi sdfgdfdafs. gs’de bir sürü sorun var. tüm şartlar sezon sonu gs şampiyonluğunu gösteriyo.
Reply Retweet Like
gökhan Aug 21
fenerin yeni t.direktöründe tam emekli tipi var. her an gidin topunuzu başka yerde oynayın diye bağırabilir. salın bu adamı bulmaca çözsün.
Reply Retweet Like
gökhan Aug 19
ALLAHIMMMM. LİGLER BAŞLIYOOOOOO. ŞÜKÜRLER OLSUN...
Reply Retweet Like
gökhan Aug 18
savaş filminden bir kare değil bu. Halep'te saldırıda enkazın altında kalan çocuk. gerçek. yazıklar olsun herkese.
Reply Retweet Like