Twitter | Search | |
Sally Mao
Wow so I found this old ass notebook from the second or third grade, and back then it was clear that I wanted to be a writer. Of scary stories, Goosebumps ripoffs. I planned to write a whole series called the Creep Zone. have to admit, some of these titles are scary af tbh
Reply Retweet Like More
April Malig Feb 25
Replying to @sallywenmao
šŸ’Æ would read, esp the Surfing Ghost
Reply Retweet Like
Safia Jama Feb 25
Replying to @sallywenmao
SO MANY good titles. Amazing. And affordable. <3 <3
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 25
Replying to @aprilangelica
Shit I guess I have to write the Surfing Ghost now, need a time machine to go meet second grade me for notes
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 25
Replying to @safiaPOET
Hahahaha books were more affordable in the 90s šŸ˜­šŸ˜­šŸ˜­
Reply Retweet Like
kevinthesonof Feb 25
Replying to @sallywenmao
What are the numbers to the right? Scare scores?
Reply Retweet Like
April Malig Feb 25
Replying to @sallywenmao
I need to know is it a ghost of a dead surfer or did the ghost learn to surf in the afterlife as a hobby
Reply Retweet Like
April Malig Feb 25
Replying to @safiaPOET @sallywenmao
Like those Junji Ito cat mangas
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 25
Replying to @JeannieReynard
I think price points, haha, books were more affordable in the 90s
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 25
Replying to @aprilangelica
Iā€™m guessing it must be the latter, I mean mortality would be one reason not to surf during your life but when u r a ghost who cares about mortality hahah
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 25
Nice doggie: probably a piece of ironic dialogue from a petrified human
Reply Retweet Like
Maya Phillips Feb 25
Replying to @sallywenmao
I *also* have a notebook full of Goosebumps (and Wayside School) knockoffs! I wrote two or three "volumes" (aka, 15-20-ish notebook pages) before deciding I wasn't the next R.L. Stine lol
Reply Retweet Like
Lisa Horner Turner Feb 25
Replying to @sallywenmao
The girl is in for a scare...who would believe her? It's so sadly, sadly...perfect.
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 25
Replying to @LHornerT
Holy shit you are so righhhhht šŸ˜±ā˜ ļø
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 25
Replying to @mayabphillips
Hahahaha but we NEED another RL Stine!!
Reply Retweet Like
caroline m(i)ao(w) Feb 25
Replying to @sallywenmao
tag yourself i'm clowns can be murderers they're after you
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 25
Replying to @northcarolines
Omg I die šŸ˜¹šŸ˜¹šŸ˜¹šŸ˜¹šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤”šŸ¤”
Reply Retweet Like
Jason Gong Feb 26
Replying to @sallywenmao
How come the first two books cost more?
Reply Retweet Like
Sally Mao Feb 27
Replying to @page2frame
hahahaha probably because I started writing them as opposed to all the others which are but figments of my 8 yr old imagination
Reply Retweet Like