Twitter | Search | |
rotimatic
One touch for fresh & healthy rotis at home.
1,480
Tweets
28
Following
2,419
Followers
Tweets
rotimatic 17h
Replying to @trivedius
Hi Urvi, thank you for reaching out to us. We would request you to please elaborate on your query so that we can assist you accordingly. You can also initiate our 24*7 live chat via app/web or mail us at support@zimplistic.com.
Reply Retweet Like
rotimatic retweeted
kishore patcha Nov 3
I received Romatic in repackaging box, most of the parts are broken. Its frustrating, i cannot speak to live person. They kept on saying send it back in original packing. for god sake i didn't receive this in original packing! I hope someone call me from Rotimatic😞
Reply Retweet Like
rotimatic retweeted
Parvez Quadri Nov 4
completely understand the pain n frustration you’re going thru. I’ve been there too. The only language seem to understand is escalating this to the forum in your country. That’s how I got my refund. Goodluck
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 11
Replying to @shubha_mohunta
we apologize for the hassle! We can assure you we certainly don't expect our Rotimatic owners to experience this. We will quickly resolve the issue at the highest priority. We heartily appreciate your patience and support.
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 11
Read all about it! Tech blogger, reviews Rotimatic at .
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 11
Replying to @NzJigar @cookwithanisa
Hi Jigar, thank you for reaching out to us! Yes, even we advise you to cancel the order and re order as to get the referral benefit. For more information you can also For more information you can also initiate our live 24*7 chat via app/web or mail us at support@zimplistic.com
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 7
Replying to @cookwithanisa
thank you Anisa for sharing your delicious recipe with us. Keep innovating new recipes :) We would love to have you as a part of our Rotimatic owners community on Facebook
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 5
Replying to @ardutta15
we apologize for the hassle. We do not sell via any other medium, example: Ebay, Amazon, etc. Purchase via any other medium will be considered as illegal and will not carry one year standard free warranty. We are not responsible for purchase through any other medium.
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 4
We apologize for the inconvenience caused! As we have checked your issue has already been resolved and you have been responded on to the same ticket. However, if you still have any further query you can initiate our live 24*7 chat via app/web or mail us at support@zimplistic.com
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 3
Replying to @KishorePatcha
thank you for contacting Rotimatic! We apologize for the inconvenience caused. Please initiate a web/app chat from your mobile or our website so the concerned team can resolve the issue on priority. You can also write to us on support@zimplistic.com.
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 1
Replying to @nidhi913
Nidhi, we would like to get on a call with you. Please share your preferred time to call you.
Reply Retweet Like
rotimatic Nov 1
Replying to @nidhi913
We definitely understand your concern and apologize for any kind of inconvenience caused to you however we see that our technical team is constantly working on your case in order to make your experience better from bitter and is being monitored on a priority basis.
Reply Retweet Like
rotimatic Oct 31
Replying to @nidhi913
thank you for your valuable feedback! We are more than happy to know that your Rotimatic is working fine now, and you can enjoy meals with your family through Rotimatic.
Reply Retweet Like
rotimatic Oct 31
Replying to @nidhi913
please check the personal message on Facebook where you and we are in conversation currently.
Reply Retweet Like
rotimatic Oct 31
Replying to @nidhi913
we have shared the resolution on DM. We hope that you have received it.
Reply Retweet Like
rotimatic Oct 31
Replying to @nidhi913
we have shared the update in DM. We hope you have received it.
Reply Retweet Like
rotimatic Oct 30
Replying to @nidhi913
we regret the hassle. We are working on the issue at the highest priority and can assure you that we will get it sorted for you quickly. We heartily appreciate your continued-patience and support meanwhile.
Reply Retweet Like
rotimatic Oct 30
Replying to @justkeeprunning
Thank you for writing to us. We would like to inform you that offers and promotions are dynamic in nature and they keep on changing. Currently you can avail 17% off plus free express shipping under biggest Diwali sale which is valid only for 3 days. Use code RMDEMO17 at checkout.
Reply Retweet Like
rotimatic Oct 29
Replying to @nidhi913
thank you for sharing the details. We apologize for all the inconvenience caused. Please be assured our team is working on your case on priority and a resolution will be provided to you at the earliest. We highly appreciate your understanding!
Reply Retweet Like
rotimatic Oct 29
Replying to @nidhi913
this is not the experience we would want you to have with us. We apologize for the inconvenience caused and we request you to please elaborate your concern in our DM and share your registered email address with us and we will get this resolved for you on priority.
Reply Retweet Like