Twitter | Search | |
Mesut Çevik
Genel Yayın Yönetmeni Mesut Çevik'in resmi Twit şeysi
28,051
Tweets
299
Following
25,397
Followers
Tweets
Mesut Çevik 6h
Replying to @BSCLive
Çin, konuyu oldukça ciddiye alıyor anlaşılan.
Reply Retweet Like
Mesut Çevik retweeted
Alp Işık 8h
Bitcoin’de bir sonraki kıvılcımı Lightning Network başlatıcak diye düşünüyorum. Fiyat düşünce fırsat bilip ortaya çıkan sözde Blockchain uzmanlarını dinlemek yerine Lightning Network’u araştırmanızı tavsiye ederim. Boş vaktimde bende video hazırlamaya çalışacağım.
Reply Retweet Like
Mesut Çevik retweeted
Ahmet Usta 10h
"Evinizi, arabanızı satıp, bankadan kredi çekip sakın Bitcoin almayın, kaybettiğiniz zaman üzülmeyeceğiniz miktardan fazlasını sakın yaptırmayın" dediğimde 'teknoloji yazarlarına itibar etmeyin' diyen fanatiklere yazık oldu.
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 12h
Replying to @izmiriann
Televizyonda Terör Uzmanı olarak yorum yapan adam var. Uzman olmak için belge vs gerekmiyor lafı döndürebiliyor olmak yetiyor :D
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 12h
Bu da aynı yere gidiyor zaten :) Kendini uzman zannedenlere yönelik söylenmiş bir söz. Arayıp tarayıp üzerinize alıp sonra da ben üzerime almadım demek de ayrı bir şey :D
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 12h
Bu mesajı üzerine alması alakalı yapıyor :) Baştan bir konuya baksak sonra yorum yazsak.
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 13h
😂 Harbi özenilecek bir yanım yok
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 13h
Replying to @hakki_alkan
Hacı bas parayı al markayı 😂
Reply Retweet Like
Mesut Çevik retweeted
Onk Volkan 14h
Replying to @mesutcevik
Benim sık sık gittiği cafe wall street gibi herkez yatırımcı
Reply Retweet Like
Mesut Çevik retweeted
Stormtroper el naboo 15h
Replying to @mesutcevik
Hocam siz niye bu gereksiz polemiğe giriyorsunuz ki bende yatırım yaptım ama aşağıdaki şahıslar parti tutar gibi taraftarlığını yapıyor laf anlatamazsınız
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 14h
Replying to @saki3d
Örnek ben 😂
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 14h
Çalışmadan para sahibi olmak. Çalışan adamı küçümsemek :) kripto kafası bu sanırım.
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 16h
Replying to @sezginsta
Üzerine alınan ben miyim bu durumda 😀
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 16h
Replying to @smdbulbul
Ben yatırım tavsiyesi vermiyorum, veren adam da çağırmıyorum. Teknolojiyi bilen kendi araştırsın öğrensin.
Reply Retweet Like
Mesut Çevik retweeted
Okan Pordoğan 17h
Replying to @mesutcevik
Umarım insanlar kimi takip ettiklerine dikkat eder hatta takip etmeyi bırakıp kendileri bilgi sahibi olur. Çünkü bunlardan daha çok türeyecek gibi, yazık olacak yoksa millet zar zor köşeye attığı iki kuruşu da buraya koyup bir gelecek hayal ediyor. Loto, at yarışı gibi...
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 16h
İstanbul Anadolu Yakası sakini olarak dünya, düz mü değil mi kanıtlamak için yola çıktım sınıra gidiyorum 😂
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 17h
Replying to @NecmettinCosar
Ben de bunu diyorum. Herkes uzman değil, olamaz, uzman gibi davranmamalı.
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 17h
Replying to @smdbulbul
Teknoloji hakkında bilgi vermek için çağırdım zaten izleyebilirsiniz :)
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 17h
Replying to @smdbulbul
Kazanmış olmanız sizi uzman yaptıysa ne güzel :) okuyun bakalım yazdıklarımı kazanana veya kaybedene bir şey diyor muyum.
Reply Retweet Like
Mesut Çevik 17h
Replying to @smdbulbul
Yoo sadece bilgisi az olup da çok bir şey biliyormuş gibi nereye gittiği gideceği belirsiz şeylere dikkat çekenlere karşı sevenlerimi uyarıyorum. Neden sizi üzüyor ki bu durum?
Reply Retweet Like