Twitter | Search | |
Prod. By K-Money
Music Producer || Sound Engineer || Songwriter || FAU || Contact: Prodbykmoney@gmail.com
20,446
Tweets
1,488
Following
1,912
Followers
Tweets
Prod. By K-Money 1h
Replying to @SRDtv
your barber gonna be looking at you like this when you get back
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
DeMarcus 3h
makes dope ass beats man don’t sleep 😴
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money 3h
Thanks g 🙏🏾🙏🏾
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money 3h
Replying to @Marlounsly
tbh tho
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
Tommy Rosiers Jun 18
I hope you’re as critical of yourself when you make mistakes as you are to strangers on the internet.
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money 11h
Replying to @yoyotrav
you wrong for this smh
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
ronald isley 11h
There has to come a point where we stop comparing albums that aren't remotely similar in content.
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
N I C O L E T T E 🍍 13h
NEW Colourpop No Filter Foundation AND Powders... I'M SHOOK via
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
N I C O L E T T E 🍍 13h
i feel like i haven't posted a video in sooooo long lol, go watch my new videooo on youtube!💛😊
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
Prod. By K-Money May 3
“INTU”, with out now on SoundCloud 🙌🏾🔮 Cover art by Photography by
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
ronald isley 19h
If you don't know, educate yourself on Juneteenth today.
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money Jun 18
Why this nigga sound like Squidward when he laugh
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money Jun 18
Literally all I see now
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money Jun 18
No flex, those look comfortable af
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money Jun 18
Replying to @lochnessssa
wondering the same thing
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money Jun 18
This world is fucked up.
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
K BOOGIE Jun 18
Damn bruh... i remember being cool with Jahseh in middle school and he was so cool and always been mad talented... it’s crazy cause i just saw him a couple months ago too at FAU 😪 You’ll be missed.. Thank you 🙏🏽♥️
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money retweeted
baby lunaㄣ⃒ Jun 18
If you pride yourself on being a social media mental health advocate, and you’re justifying wishing death upon a 20 year old, you should take several seats and amend your values.
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money Jun 18
Replying to @niicolettee__
ily more 😭
Reply Retweet Like
Prod. By K-Money Jun 18
Can someone bring me pollo tropical at work?
Reply Retweet Like