Twitter | Search | |
Kim Story
You want to know how deeply my soul goes. Deeper than bones -
66,241
Tweets
2,320
Following
1,856
Followers
Tweets
Kim Story Jun 17
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 16
I love you,
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 15
One of my favorite things to do is to get a smile or a laugh out of a "forever miserable" grumpy type customer
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 13
Replying to @MadamoiselleBon
Ever After
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 13
My mother never let me use liquid eyeliner as a teen. Told me it was impossible, pointless, big mess. I didn't try it until a month ago. I'm 35 btw. Dude. What was she on about?! It's like using a marker. I love it. TRY SOMETHING IMPOSSIBLE EVERYDAY PEOPLE
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 13
Replying to @MadamoiselleBon
Again, I will tell you that Thursdays are my Mondays. I have the power
Reply Retweet Like
Kim Story retweeted
Things White Folks Like Jun 12
saying ‘That’s dangerous’ after tasting a mixed drink
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 13
Replying to @DramaTweetBrad
No.
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 13
Just hit season 3 of Cheers... The theme song sounds different. Frasier is the worst. I'm liking sassier Diane though
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 11
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 11
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 9
Mind blown & walking on sunshine
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 9
Replying to @IrunWithWolves
Lmao is this what it is?! Yeah, I think this is what it is and I didn't realize it
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 8
Frozen isn't that great. I'm sure I've said this before. Also, it seems like Elsa gets all the attention when Anya is really the star
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 8
I love Coco so much. Miguel acts very realistic for a little boy. It's so pretty and colorful. Just the best
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 7
Dark Phoenix - can't wait!
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 7
Every word.
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 7
Lyrics hit...
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 6
Replying to @MadamoiselleBon
Today is my Monday
Reply Retweet Like
Kim Story Jun 6
Replying to @IrunWithWolves
So fitting lol
Reply Retweet Like