Twitter | Search | |
CorporateKilla
pretty cool girl
35,104
Tweets
572
Following
528
Followers
Tweets
CorporateKilla retweeted
Kar L. Stine 6h
She kept it way classier than she should've
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
نيت دوج 8h
Lmaoooooooooooooooo pure gold! RT : OPUS Mag | Fuck Out My Face: Popeye’s Chicken by
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
Aja M. 10h
I'm so ready to move on to the next part of my life.
Reply Retweet Like
CorporateKilla 10h
I want my real long ones back. It's been cute tho
Reply Retweet Like
CorporateKilla 10h
After all these months I'm finally taking these lashes off. I'm over it lol
Reply Retweet Like
CorporateKilla 11h
Got my table for Sundress and Whiskey.
Reply Retweet Like
CorporateKilla 15h
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
Pot 15h
I'm poor then 💃🏽 RT : ‼️RT : Spaghetti is for poor people
Reply Retweet Like
CorporateKilla 19h
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
ANW Summer Soldier May 24
The sex is mad good if I look worried afterwards cuz I'm bout to be all types of irrational
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
♚ Joel Hoesteen ♚ May 24
We missed you my nigga
Reply Retweet Like
CorporateKilla May 24
Was supposed to get up at 7 and go walking...but here I lay😩
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
TwerkinForABirkin May 23
Reply Retweet Like
CorporateKilla May 23
She's paying her friend to suck her mans dick cause she don't like cum? Can't be real
Reply Retweet Like
CorporateKilla May 23
Ain't no way!!
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
Ice May 23
Lmaoooo RT : Ladies? Fellas? Wtf is this! Lmao
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
1017 Flockatrent May 22
Poverty ,single parent, drug dealt, shootings,expelled from ,sent to prison & still graduated May 2016 motivation
Reply Retweet Like
CorporateKilla May 23
I get new sheets, pillows, comforter. New bathroom shit and all. Niggas don't be living right lol
Reply Retweet Like
CorporateKilla May 23
I redo the whole room
Reply Retweet Like
CorporateKilla retweeted
Flawless Beauties May 23
Lmao! The shade bruh 😫😫😫 🙅🏾👎🏾👎🏾👎🏾
Reply Retweet Like