Twitter | Search | |
James 🌈
πŸ³οΈβ€πŸŒˆ 22 Gay, Graduate in Film & Television based in London, makes Stop-motion Animations on YouTube and fan of that there Dr.Who.
78,279
Tweets
343
Following
1,334
Followers
Tweets
James 🌈 7h
Custom Figure Reviews - S3 - 1. 60s TARDIS Exterior (Troughton)
Reply Retweet Like
James 🌈 9h
First video I've ever scheduled... which shows you how long since I've uploaded a non-update video is
Reply Retweet Like
James 🌈 9h
Reply Retweet Like
James 🌈 10h
*realises every series of my Custom Figure Reviews has started this week of every year and episode 1 of S3 is ready to go so might drop it tonight*
Reply Retweet Like
James 🌈 10h
adorable 😍
Reply Retweet Like
James 🌈 11h
Happy spent too much money on Microsoft products day! Yay!
Reply Retweet Like
James 🌈 12h
Reducing prices of all my remaining Ebay items!
Reply Retweet Like
James 🌈 retweeted
Planet Zoo 18h
Simulation runs wild in Planet Zoo, coming exclusively to PC in 2019.
Reply Retweet Like
James 🌈 16h
Holy shit, I needed this game in my life
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Replying to @james_blowers_
oh yas bitch, TARDIS interiors too!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
This is it for now... Custom Figure Reviews Series 3 will be dropping soon!
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Wasn’t so sure about the green to start with but it’s growing on me!
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Replying to @creativechris37
100% πŸ˜‚πŸ˜‚
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Replying to @TomDMDix
πŸ™ŒπŸ™ŒπŸ™ŒπŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯πŸ”₯
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Replying to @TomDMDix
Yeah! I’m confident that if things are good then you’ll get that when it’s not a big deal and it’ll happen naturally! I wish you all the best! Exciting times!!! πŸ™Œβœ¨
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Replying to @TomDMDix
So happy for you! And honestly this was a big mood for a first date I had in 2017, multiple times we were on the edge but we didn't, for us it was just because it was so early on and we were nervous, some people see it as too keen for a first date but you'll know when its best x
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Replying to @whovianer
Awww thanks! Yeah it was unexpected for me too haha! All Who so far, but who knows by the time I reach the end of the Series it might feature another spin-off custom...
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
S1, S2 and now S3 I regret not thinking of red for S1 and it would've followed the S1-4 merch colour guides for Figures
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Replying to @james_blowers_
Here's 4 of the upcoming episodes... This series is quite TARDIS orientated (but I will spread them out)
Reply Retweet Like
James 🌈 Apr 23
Replying to @SeaDevilLagoon
I was running out of colours, S1 was Blue, S2 was Red and now S3 is green...also TV Who was green on merchandise so its INFECTED MY MIND hahaha! thanks!!!
Reply Retweet Like