Twitter | Search | |
This is the legacy version of twitter.com. We will be shutting it down on 15 December 2020. Please switch to a supported browser or device. You can see a list of supported browsers in our Help Center.
Champurrado Papi
Humano Mexicano 🇲🇽 💯
14,337
Tweets
1,913
Following
1,199
Followers
Tweets
Champurrado Papi 51m
Replying to @leonrocha754
Same. Tell em I ain’t here ama, damn!
Reply Retweet Like
Champurrado Papi 5h
Cuando te manda llamar tu mamá pero nada más para que una señora vea que ya estás bien grande.
Reply Retweet Like
Champurrado Papi 6h
RIP to a legend of the beautiful game 🙏🏼⚽️
Reply Retweet Like
Champurrado Papi 24h
If I clown on you, then that means I like you.
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @jocelynedidthat
Times are definitely different. There’s always gonna be that generational gap when it comes to hip-hop music. I wonder what new trends are gonna be in when these youngstas are in their 30s. Bet it’s gonna be wild lol
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @jocelynedidthat
The disrespect! Biggie and Tupac’s catalogue is far better than a lot of these new cats.
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
This chick looking like a Duvalin 🤦🏻‍♂️
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @karinana_p
Major props for doing that. Si se pudo 💪🏽
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @ikilledkarebear
It just might happen. Get home after the hike, take a nice warm shower, throw on your pjs and just hibernate lol
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @ElBorregoal
Fosho. Appreciate it bro. I think imma check it out this week.
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @ElBorregoal
Word! Is it difficult cuz it’s inclined or there’s some rough terrain?
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @ElBorregoal
Just looked it up. Looks legit bro. Do you have to pay for parking or is it first come first serve?
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Si dio lo pelmite, se va a curar
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @naaelaaa
I was just looking up that trail. Sucks to hear the waterfall was dried up. I think I’ll do that one after the rain season then.
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Anyone of my Twitter fam hiked any Malibu trails? If so, which one y’all recommend?
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @ikilledkarebear
Same. So I got my ass up and went hiking. Stress reliever for sure 😤💪🏽
Reply Retweet Like
Champurrado Papi retweeted
Jean ;) Nov 23
Replying to @Keefmorris
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
Replying to @queenkillahbee
Enjoy it. It’s a good series.
Reply Retweet Like
Champurrado Papi retweeted
🏆 CHAMPIONS #LakeShow Rudy Nov 23
There is no “Battle of LA.” LA always has been, still is, and will always be LAKERS town. Period. End of story.
Reply Retweet Like
Champurrado Papi Nov 23
No excuses. Woke up early to hike on this beautiful Monday. 💪🏽
Reply Retweet Like