Twitter | Search | |
Search Refresh
Chris Howley 6h
My new goal in life is get a Twitter game as strong as Coach Tony Webb 🐐
Reply Retweet Like
Jonathan English 2h
Just watched and I’m not gonna lie that shit had me 🥺 ⚽️
Reply Retweet Like
IG/SC @djmagicWorldWide 6m
There was a small Chicago style pizza there...........NOW IT'S GONE!!!!! 🍕 STILL GETTING SHOWN ALL THIS BIRTHDAY LOVE IS HUMBLING!!!!! THANK YOU TO EVERYONE!!!!! 🙏
Reply Retweet Like
ThottiePippen 6h
Black&&Mild x orange juice
Reply Retweet Like
TheGOAT 4h
Just freestyled Rakim&Dj Premier classic banger. But' idk it's like i beat Rah I'll let y'all decide the greatness. Today i still glow if i killed a Rakim and Dj Premier track for my 1st freestyle omg you already know
Reply Retweet Like
Alex Halpin 1h
Origi: gets injured Liverpool: Lose 2-0 and llorente bags the winner Coincidence? No
Reply Retweet Like
Follow The Money 5m
Whatching going into power hour getting close to the gap entry.
Reply Retweet Like
bree boucher Sep 17
nobody i miss more than my grandpa.
Reply Retweet Like
KfeezY👑 36m
Anyone who truly knows me, knows I've been fucking with Donnie Yen for a very long time. To say I'm hyped as fuck for this is an understatement.
Reply Retweet Like
(o)(o)🦈 7h
I gotta switch it up I gotta move different imma boss nigga
Reply Retweet Like
Jonathan Rego 2h
Let them never forget.
Reply Retweet Like
babygirl. 👑 Sep 17
Someone please tell me what means I'm stupid
Reply Retweet Like
THE GREATEST RAPPER IN HISTORY #THEGOAT 19h
I'm glad 1 rapper is now free like me you can't be of rap signed to silence or forced to rap with wack rapper's
Reply Retweet Like
THE GREATEST RAPPER IN HISTORY #THEGOAT Sep 18
They tell me if i quit bs around and just take 1 day register my material i can be heard on 7 new music platforms. And radio play. Are you guy's ready for
Reply Retweet Like
THE GREATEST RAPPER IN HISTORY #THEGOAT Sep 18
Once top rapper's listen to me they stop rapping and become my fans they send me beats knowing I'm gonna kill every track for free. Daily i just gotta rap on days i don't rap i think of dope bars i never spit so i stay more current and dope cause i compete with myself
Reply Retweet Like
THE GREATEST RAPPER IN HISTORY #THEGOAT 3h
Reply Retweet Like
TheGOAT 4h
Now i awakened the soul of a great emcee . I am prepared to accept King Los challenge or any top rapper's challenge to become i put up my Title and 👑 today i will and shall remain
Reply Retweet Like
🔥RASHADTHEGOD⚡️🏃🏾💨 Sep 17
My mom the definition of “grinded all my life” we struggled but I never noticed till now she made struggles look like middle class living.
Reply Retweet Like
Morgan Jones 5h
Reply Retweet Like
#yoyotinzfestival 8h
Another call! we are looking for the scratch DJs, hip hop DJs and beatmakers out there! Email us with links to your mixes if you wish to be part of this year’s
Reply Retweet Like