Twitter | Search | |
Search Refresh
Morgan Herald Aug 12
By the time I actually get around to putting laundry away, I have to pop those bad boys back into the dryer just to get the wrinkles out 🙃
Reply Retweet Like
Caribu 3h
Raise your hand if this is you. Every. Single. Time. 🙋🏻😂😫Via
Reply Retweet Like
s.sosa Aug 13
My son will be playing quietly in the other room and I sneak a peak over just to make sure he’s *not* dead
Reply Retweet Like
Morgan Herald Aug 12
Currently eating dino nuggets in the bathroom so I don’t have to share
Reply Retweet Like
Mandy Burchfield Aug 12
Maybe if I rock my baby in this squeaky nursery chair enough someone will by the church a new one. 🤷🏽‍♀️
Reply Retweet Like
Samantha Aug 13
“Can we watch The Lion King where Mufasa gets dead?” -words from my 4-year-old 😆😆
Reply Retweet Like
dee♛ Aug 12
it’s the I never want to sleep for me😭 😂
Reply Retweet Like
Nicole Aug 13
4MO: falls asleep. Me: puts him down. 4MO: screams. Me: 🙄🙄🙄.
Reply Retweet Like
Chasity 6h
I went to the mall yesterday for myself and I left with shoes for Bash, shorts for Pheebs and a damn dress for my sister! 🙄
Reply Retweet Like
Clothes Mentor Springfield PA Aug 14
Reply Retweet Like
Celeste Williams 7h
Get sawyer cub ready to run errands... 30 mins later after completing 1 erran... ‘mommy, I gotta poop. Lets go home so I can poop’ 🤨🤨🤨
Reply Retweet Like
tanner 10h
i havent seen mine in like 7 years lol
Reply Retweet Like
chouchou Aug 8
Replying to @chrissyteigen
it’s the mistaking his name for lunas for me lmao
Reply Retweet Like
Mani🌻 6h
When I clean up... and put things a certain way... I expect them to stay that way for at least a day or two after... so I be sooooo ANNOYED WHEN THINGS ARE OUT OF WACK RIGHT AFTER I CLEAN.. lol
Reply Retweet Like
FrozenPizzaFridays Aug 9
The bottomless, potty training threenager just escaped into the front yard. My neighbors watched in horror as I chased him down whilst simultaneously screaming bloody murder for him to come back. How’s your Sunday going?
Reply Retweet Like
C. Tammy Lewis, MBA Aug 8
Be Safe Out There Tonight! 😷 Back to my TikTok... Not sure about the insta reels yet... We'll see 😁
Reply Retweet Like
Clothes Mentor WC Aug 7
Any Recommendations? ;-) Love this one!
Reply Retweet Like
AMANDA 🌹 Aug 8
Replying to @pereraxo
I literally need to re-watch it while I have the baby cause if not this lil nigga won’t let me hear shit until he finally KO’s. I know I can’t b the only one 🤣
Reply Retweet Like
Houston Moms Blog Aug 9
Reply Retweet Like
Angel⎜Mommy-ing Differently 👩🏾‍💻 Aug 8
Cook my kids a meal. They don’t eat it or pick over it. Put less on their plate after getting tired of throwing away food. They eat my plate, my husbands plate, and our ancestors’ plates. Like HELP ME find where the middle is.
Reply Retweet Like