Twitter | Search | |
Search Refresh
SUARA SEDAP 2h
Reply Retweet Like
Nursyafiq 2h
Reply Retweet Like
Hang Nadim Oct 20
Reply Retweet Like
made by joey Oct 13
Wedding solemnization of Syameer & Yatt. They are meant to be for each other. Congrats and thank you for trusting me to capture your timeless moment . . syameerdeon x yattmohdnoor . . .
Reply Retweet Like
made by joey Oct 13
Reply Retweet Like
made by joey Oct 14
Reply Retweet Like
made by joey Oct 14
Obey for silence conversation. Time will heal most of everything. Be true to each other. Care and always in love to keep the relationship stronger . .
Reply Retweet Like
mohdizhar Oct 21
Sejak dulu kegemaran adalah merakamkan majlis pernikahan. Sebab senang terpukul dengan pelbagai nasihat & emosi. Sampai di rumah terkadang menangis sendiri di hadapan pc. Ikhlas, Jurugambar hati tisu
Reply Retweet Like
Norhuda Harun Oct 20
Throwback majlis walimatulurus anakanda Cikgu erin.khir & menantu Sham semlm 19.10.19 .. semuga sentiasa dlm rahmat Allah , memperoleh kehidupan sakinah & mawaddah hingga ke Jannah.. Amiinn 👰❤️🌹 @…
Reply Retweet Like
Arieef Magica Oct 19
"Awak ni mesti arkitek kan? Sebab awak dah bina istana cinta dalam hati saya." ❤️💕 Cinta Syurga Redzuan Ismail & Hafizah Fazliyana 💕❤️ 19 Oktober 2019 Foto oleh Magica Photography ...
Reply Retweet Like
Pussychu  ϟ Oct 17
I need more wedding job to create magik! Siapa yang nak kahwin tu boleh contact I utk jd Photographer kayyy, bukan jd suami atau isteri korang pulak ok. Tiber. Last month shoot for Intan&Faiz at Dewan Bahasa dan Pustaka.
Reply Retweet Like
fin Oct 13
Alhamdulillah, Kak Ct finally kahwin 🤣 Welcome to the family, Abang Fauzi! @ Punggol Field Walk
Reply Retweet Like
made by joey Oct 14
Saat pernikahan itu merupakan titik temu garis yang sebelum ini mencari kesinambungan hala. Ditemukan garis dengan pasangan itu membentuk garis ikatan yang sah dan diikat rapi. Seal the deal . .
Reply Retweet Like
Vstar Event 2h
Reply Retweet Like
zack kodopic Oct 20
Reply Retweet Like
Paweł Czaplicki Oct 20
Reply Retweet Like
abdul rahim Oct 20
Tak dpt bergambar ngan pengantin baru... ngan pengantin lama pun jd la... Tahniah Tuan Hj Amin & Puan Hjh Aizah kerana dpt menantu
Reply Retweet Like
Tri Estu Oct 19
Kalau ada jerawat jangan ditenyeh dengan tangan ea, calit nipis saja dengan WDTA. Esokk bangun dia kecut la tu.😊 📲(+6738613015)
Reply Retweet Like
K S J Oct 17
Reply Retweet Like
Ikhtiar Studio Oct 16
Reply Retweet Like