Twitter | Search | |
Search Refresh
jordan Sep 10
when your ex-boyfriend makes himself look dumb on tv >>>>>>
Reply Retweet Like
Kaylee Roze Sep 11
Ross started out as an incel and ended the episode a fuckboy . How you gonna be a fuckboy and a virgin at the same time ?
Reply Retweet Like
Anna Betlej Sep 10
Hey Devin.. just because you had no job and nowhere else to live, doesn't mean Julia had any obligation to stay in a relationship with you. Maybe that's why she dumped your freeloading ass
Reply Retweet Like
Travis Mills Sep 10
WESTCOAST! Who’s watching with me right now?
Reply Retweet Like
MTV's Ghosted: Love Gone Missing Sep 14
It's what she deserves 😈
Reply Retweet Like
Pre 💋 Sep 17
Please do not don’t let Beck be another Devin!!!
Reply Retweet Like
Tasha Sep 10
This shit fake af cus I dated the black nigga on this show and if someone ghosted him, it’s for a good reason cus he ain’t shit
Reply Retweet Like
CD Williams Sep 17
What, Brenden is gay? Duh! And Resee you ain't no damn bisexual, you ain't seen coochie since you came outta one.
Reply Retweet Like
Travis Mills Sep 17
I’ve said it before and I’ll say it again... No day like confrontation day
Reply Retweet Like
You'vegot_Mel Sep 11
Is this girl auditioning? This shit is so scripted and why is she so upset when nobody even knew he was her boyfriend???
Reply Retweet Like
Br@dley Sep 17
They're fighting over a bum LOL.
Reply Retweet Like
Simply Mercedez Sep 17
Britt a lil clingy isn't she? She can have other friends but Shay can't?
Reply Retweet Like
Jazzie🖤 Sep 17
Shays inner thoughts 👇👇😂
Reply Retweet Like

Related searches

ghosted mtv · ghosted mtv ross · mtv ghosted
Kailah Sep 13
Ok this show is so creepy. If some weirdo that I hooked up with once called MTV and showed up at my house, I would be beyond weirded out. I’m not sure how they’d think this would end other than “don’t even contact me again and I’m getting a restraining order” lol.
Reply Retweet Like
MTV's Ghosted: Love Gone Missing Sep 17
This is dead ass me walking into my home every day acting shocked to see my dog even tho he lives there 🐶
Reply Retweet Like
KenKen Sep 17
Rachel and Travis' looking at Brittany when she kept saying "they not best friends"
Reply Retweet Like
MTV's Ghosted: Love Gone Missing Sep 17
Brendan and Maggie are... ENGAGED?
Reply Retweet Like
Travis Mills Sep 17
EAST COAST 2 brand new episodes of is about to start... who’s watching with me?
Reply Retweet Like
Travis Mills Sep 17
That was a long pause 😂
Reply Retweet Like
Melina Galvez Sep 18
Me waiting for to release
Reply Retweet Like