Twitter | Search | |
Search Refresh
FatBoy Kellz Aug 2
Just Don't Get Certain Shit.
Reply Retweet Like
Benjamin Harper Aug 16
School is destroying meh, I'll get used to it. I'm complaining now, but I assume working and college isn't better.
Reply Retweet Like
•NC Nov 12
When you come to terms with the fact things aren’t gonna be how you want or planned.
Reply Retweet Like
Damien Mitchell™ Sep 24
Crazy weekend in London! Always leave with new friends and memories
Reply Retweet Like
HeroesDontWearCapes Sep 21
Omg me too... uggh!!!! Keep
Reply Retweet Like
Go Blast Noise Nov 8
Guardians Rising CASE Box #4 -had to clip it! Someone called me while I was recording!! !!!!!!
Reply Retweet Like
Randolph Nov 4
Damn .... dat was me een top avond van in !!
Reply Retweet Like
Jan Verhaas Oct 7
DI-RECT deliver yet again! What a great new album
Reply Retweet Like
Curtis Kimbrell Oct 4
My last tweet had a typo in it but I'mma keep it
Reply Retweet Like
will Sep 16
Thanks to a late flight we missed the connecting flight so sat in vegas airport drinking beer,
Reply Retweet Like
CSR Al Ahli Group Dec 5
from - Learn from your failures. Pivot fast. Work with people who understand what you are doing. Be very honest with yourself about why you are doing it. Do whatever it takes to make it work. Get your hands dirty.
Reply Retweet Like
CSR Al Ahli Group Dec 5
Biggest takeaway so far from both the success and failure perspective - your team will make or break you. It's impossible to underestimate how important your people are.
Reply Retweet Like
GertrudAmalwaHBG Dec 4
Always happy to attend events. . Looking forward to take away some insightful information from the speakers talking series .
Reply Retweet Like
megatron✌️ Nov 28
Really just taking everything day by day. 👊🏼😌
Reply Retweet Like
Buy my tat pls Nov 24
Oh right, one of the wrestlers in the photo he was going to use was suing him. Weirdly despite being inaccurate the old photo suited the cover better.
Reply Retweet Like
Yossi Flores Nov 23
Reply Retweet Like
Nuno Nov 20
Hello Monday, my old friend... 😂
Reply Retweet Like
Randolph Nov 8
Reply Retweet Like
Ruth Berkeley Nov 8
Yay for you reading in going to give visualisation a try.
Reply Retweet Like
TheFloatingRumShack Nov 7
Dylan makes a very tasty punch! We’ve at
Reply Retweet Like