Twitter | Search | |
Search Refresh
ShaDaDon 12 Dec 14
It's everybody youngin Birthday! Rest Easy Weezy
Reply Retweet Like
Mikyla 21 Dec 14
Happy birthday Nas 👼💙. Wish you were here. My angel💕
Reply Retweet Like
#LongLiveNino 15 Nov 15
Slaughter Gang that's what we rep
Reply Retweet Like
RipREEK♥️ Nov 1
My favorite part is wen we all was together in the beginning 💔 I’m fucked up for life!
Reply Retweet Like
RIPDAME&ZID 5 Dec 14
Reply Retweet Like
Jaelun DeGraph(ff)enreid🤴🏾 10 Nov 17
Words can’t explain the pain I️ have inside my chest. You was more than a friend, you were a mentor and a big brother to me and I️ just wanna thank God for allowing you to drop some wisdom before he called you home 😪🙏🏾🌴👼🏾
Reply Retweet Like
KaysanUmmi💙 9 Feb 16
Happy 22 birthday to my oldest brother love you and miss you so much 💔😔
Reply Retweet Like
. 12 Jan 17
Listen to Do It For (feat. Quilly) (Prod. By Dj Kay G) by Uptown Na
Reply Retweet Like
Liv4Keem🖤🦅 18 Aug 15
They took a real one, I'm talkin bout a real nigga ‼️
Reply Retweet Like
Princess ✨ 12 Nov 14
Wish we met I know we would have been so close ! My life would be complete if you were here right by side 💙
Reply Retweet Like
StreetApproved 23p 19 Aug 16
3 years already damn, Continue to rest Buck👼🏾🙏🏾
Reply Retweet Like
Sean Carruthers 25 Dec 15
Who needs a NAS full of MP3s anyhow? One reason I'm going to remain a physical product guy.
Reply Retweet Like
meg 24 Aug 16
you made English class a little more bearable
Reply Retweet Like
rashaad shaw 22 May 16
Rip younging , it hurts my heart knowing you was only 14 . prayers go out to the family
Reply Retweet Like
#LongLiveNino 19 Aug 14
They took my nigga out this world ' From his fam and niggas
Reply Retweet Like
Riqypapi 31 Jul 14
We ain't forget about y'all!
Reply Retweet Like
RIPWEE 27 Apr 16
nothin more stressful than burying ya best boul
Reply Retweet Like
MTE T Rose🌹 Feb 16
🚨HAPPY BIRTHDAY TO ME CALLING MY SPIRIT OFFICIAL VIDEO OUT NOW🚨‼️✍🏽 LOVE EVERYBODY THATS ROCKING 2019 IM TAKING OVA🌹🗣LETS GET THIS VIDEO TO 20K VIEWS SINCE I JUST TURNED 20! 🖤 🙏🏽🏀 🖤🙌🏽 🗣
Reply Retweet Like
ShaDaDon 2 Aug 14
what it do buck ?
Reply Retweet Like
. 24 Sep 14
Yall was on everybody TL's💯 ... 😭🚲🏪 🏪💯 🏀 😪😍 😫 TO EVERYBODY ELSE in the grave young 😖
Reply Retweet Like