Twitter | Search | |
Search Refresh
RojdaZERO Mar 24
Adam Telefon Numarasını Yayınlamış daha ne yapsın amk hahahaa
Reply Retweet Like
Korbek 20h
Böyle daha güzel oldu.
Reply Retweet Like
uɐɟnʇ Mar 28
Nusret Allah’ın varmı nusret
Reply Retweet Like
Be Se Te ⚡️ 17h
Ulan gece gece güldürdün bizi 😂 Darıca gençlik seninle gurur duyuyor.
Reply Retweet Like
Hilal 🥀🌙 18h
İlk kez nusrete gitmişimdir
Reply Retweet Like
GNDN Mar 24
Ariyurum Ariyurum açmıyon
Reply Retweet Like
altunsoyldz 22h
Reply Retweet Like
Serena Williams’ Side Piece Mar 23
I Have A Confession... I LOOOOOVE Watchin / Videos.
Reply Retweet Like
Mr.Guner Mar 26
When finiş korona ?
Reply Retweet Like
pinkmoon 3h
Reply Retweet Like
Ömer 16h
Bende diyorum neden yıllarca konuşmadan post atıyor meğersem konuşamıyormuş
Reply Retweet Like
Ropdöşambırlı 17h
Esemtomatematik ne amınakoyim ya. :)
Reply Retweet Like
Nisan Nicole Rona 18h
Ulan asemptomatik o.. kara cahil 🤣🤣
Reply Retweet Like
Rg 18h
😅😅😅 nooldu emmoğlu? ünlülerle fotograflar, tuz ritüelleri nooldu? ezildikten sonra hepimiz aynı şarabız koçumm.. asoşeypıtsprestt atoşeyttıpplease o neydi yaa!! 😁😁😁😁
Reply Retweet Like
LEA7ES 20h
Reply Retweet Like
Dımtıs 21h
Arkadaşlar herkes dikkat etsin , esem matematik hastalarında enfeksiyon daha hızlı yayılıyormuş...!!!
Reply Retweet Like
Faik Doğan 21h
Haluk Levent aracılığı ile bir çok kişi yardım yapıyor. Başka yerler aracılığı ile de yapanlar var ama nedense her ünlü ile tuz sallayan 'i göremedim. Belki gizli yapıyordur bilemem ama O'ndan da bu tür bir çıkış beklemek hakkımız diye düşünüyorum.
Reply Retweet Like
büşra. 22h
Aaa bu şey değil mi asemptomatik yani barbara manken olan hajakkajsjaaj
Reply Retweet Like
Cem Bayraktar Mar 28
Hayır o değil de; bu en çok i zora sokmuştur. Düşünsenize, adam ne zarar etti! 🤔
Reply Retweet Like
SumeyraED🇹🇷 Mar 28
Sanırım dünyadaki değişmeyen tek şey
Reply Retweet Like