Twitter | Search | |
Search Refresh
kennedy.r594 22 Oct 18
Reply Retweet Like
Jazmin Rodriguez 5 Jun 18
Reply Retweet Like
🎀 Grantinators 🎀 24 Nov 18
Hey ! How did you spend your Thanksgiving yesterday? πŸ™πŸΌβ€πŸ¦ƒ
Reply Retweet Like
π“€π‘’π’Ύπ“ˆπ“Ž 5 Jul 18
DO I SEEM OK TO YOU?! NO MY BABIES ALL RELEASED A SONG AT THE SAME TIME IM SOBBING. FKIN HELP ME BREATHE PLS OMG
Reply Retweet Like
Reagan H 19 Nov 17
Reply Retweet Like
GRANT KNOCHE 1 Apr 18
Reply Retweet Like
Isaac Vasquez ❄ Sep 2
DIAL TONEπŸ“ž~ grant knoche () - i hope y'all like this cover.😊❀ enjoy.πŸ’« tag a friend x
Reply Retweet Like
Pinz Bowling Center Jan 2
You rock, !🀘 Thanks for stopping in to bowl.
Reply Retweet Like
Joe May 31
Dope song broooo ✌🏼 everyone go check it out!
Reply Retweet Like
🎀 Grantinators 🎀 Jan 4
Grant has lots coming this year! 🀍 2020 is gonna be AMAZING! πŸ–€ Anyone have anything fun happening this year?
Reply Retweet Like
sweetyhigh 6 Jul 18
We have the exclusive on 's compelling new music video for "Unfair"!
Reply Retweet Like
🎀 Grantinators 🎀 11 Nov 18
Chill Sundays are the best kinds of Sundays! What do you guys think? 🀘🏻
Reply Retweet Like
Duncan Stewart Nov 15
Reply Retweet Like
TigerBeat 6 Jul 18
Get your tissues ready! just premiered his music video and it will wreck you:
Reply Retweet Like
Maya Le Clark 16 Jul 18
Reply Retweet Like
β˜†Tayson Fanboyβ˜† Sep 4
🎢And I Keep hearing your voice through the line No you're not the you I know People change If I woulda known I'd've stopped at the dial tone🎢
Reply Retweet Like
🎀 Grantinators 🎀 Sep 13
Grant's friend played the lead role in a Netflix film called "Tall Girl" and it just released today! Be sure to check it out on Netflix and follow ! ❀
Reply Retweet Like
🎀 Grantinators 🎀 Dec 25
Merry Christmas ! πŸŽ„β€ Hope you all had a great holiday! Comment below how you spent your day today!
Reply Retweet Like
ピエロ95 Dec 13
Reply Retweet Like
🎀 Grantinators 🎀 Oct 3
The music video for Dial Tone is sooo close to 100k views! πŸŽ‰ Click the link below to watch the video and stream the song! πŸ–€πŸ“ž
Reply Retweet Like