Twitter | Search | |
Search Refresh
NEELAM CHAUDHARY 🐣 Dec 12
One day! Everyone will gonna fade away, Lose own identity. Except one......... Eternal existing supernatural power. . .
Reply Retweet Like
BrunoGotez Dec 16
Why the hyphen in ? We'll never know. Because Gary doesn't know. He took this stupid picture from some other doofus that got it from a long line of other doofuses, none of whom stopped to wonder "hey, do you put a hyphen in 'Almighty'? Maybe this'll make me look stupid"
Reply Retweet Like
GLT Ibadan 10h
Beloved, you’re most welcome to another refreshing time before the God.
Reply Retweet Like
GodsWordIsFUEL 3h
YOU ARE THE LORD ! Outshining all the stars in glory! Your love is like the wildest ocean! NOTHING ELSE compares!!
Reply Retweet Like
Icee Picasso Dec 9
From THE IRAI OUREE EP ii. Hold It Down official music video out is now, Staring , Prod. by Subscribe, Tune in and share. Stream Hold It Down or THE IRAI OUREE EP ii. on all streaming services. 🐝
Reply Retweet Like
moeahmed Dec 15
We've all had problems that we believe will never be solved because it has been too long. We feel bogged down by our own shortcomings. We begin to accept that this is how it's always going to be. But know that the doesn’t give up on you just because you’ve given up.
Reply Retweet Like
F 4h
I'm sure the will tell .I. About the Almighty.
Reply Retweet Like
Asadul Sheikh 7h
I seek from , who has no , but the living, the living, and repent to him, O me all my sins
Reply Retweet Like
Patrick 11h
the most high dad brothers comrades at Machakosuniversity
Reply Retweet Like
KING OF NIMA 🔴 🇬🇭 21h
really went hard on song🎤 .
Reply Retweet Like
SarkNatives-Gh ➕ Dec 15
New Relase on and by is part go stream to make it big
Reply Retweet Like
coming soon king👑 Dec 15
ey dun wanna c me shine..ey dun wanna c me make more money..ey dun wanna c me go high..ey just wanna c me look so funny
Reply Retweet Like
Kumud Bandhu Mishra Dec 14
Let's see if judges of do justice on >350 , or being influence by in a vs case
Reply Retweet Like
Fahmida Iqbal Khan Dec 13
Am thankful to for all these blessings.. Do take care of your & because these are your precious assets nothing without them!
Reply Retweet Like
Ramanjot Insa Dec 12
Reply Retweet Like
Scorgy Blinks ➕ Dec 12
Bless you king 🤴but i feel u gotto do same for the Bro he’s out with the new one ... I know u will def do it tho....
Reply Retweet Like
Karam Ellahie Dec 12
Psalm 37:5 Commit your path to the Eternal; let Him direct you Put your confidence in Him, and He will follow through with you
Reply Retweet Like
Reallionaire💰💰 Dec 11
good morning. Pls listening to by Sark , he got no size. Hating is killing u, hope u can still do hit songs without dissing Sark. Wait for more 🔥 next year. I guess you go send Gun to Sark house then. Lol 😂
Reply Retweet Like
Muzzammil KhanⓂ️ Dec 10
Reply Retweet Like
Swami Chinmayananda Dec 10
"Prabhuh" - The Lord, He who is the All-Powerful. He who has the freedom to do (Kartum), not to do (Akartum), or to do quite differently from what He had already done (Anyathaa Kartum) is "Prabhuh."
Reply Retweet Like