Twitter | Search | |
Search Refresh
aim ca 9h
Hahaha his front teeth happiness 🀣
Reply Retweet Like
Just_Loi Jan 14
i thought i am not gonna like it but Season 4 is actually good.
Reply Retweet Like
Ebru 18h
I miss this crew 😭
Reply Retweet Like
aim ca 9h
Replying to @soohoee
He remembers his role in 100dmp being historical genius, but he fails the Chinese character game asdfghjkl
Reply Retweet Like
GOT7.with.Phoenix Jan 14
Replying to @GOT7Official
[ Nobody Knows ] Yesterday we tweeted about KBS playing β€˜Pray’ in their latest episode. KBS must have an ahgase as a writer for the show, the title of the morning mission seems oddly familiar πŸ€”πŸ€”πŸ€”
Reply Retweet Like
aim ca 9h
Replying to @soohoee
Another eps of seoho being poor 🀧🀣
Reply Retweet Like
aim ca 9h
Replying to @soohoee
lmao, they literally just gave them a 30mins to memorize the poem asdfghjkl poor seon ho 🀣🀧
Reply Retweet Like
thetalkingcupboard Jan 20
Replying to @muchadoboutlove
: "I'm usually good at joking around and I'm a fan of black humour. I was confident in my own way when I first started , but letting myself go and being spontaneous is pretty difficult for me."
Reply Retweet Like
anastrinia s hanun Jan 21
DinDin is truly GD biggest fan πŸ˜…πŸ˜… That shawl omg πŸ˜…
Reply Retweet Like
anastrinia s hanun 23h
Reply Retweet Like
FitriFitri Jan 21
Honestly, I really miss the previous members and seasons of 2 Days 1 Night. I screenshot this picture from one of their instagram stories back then. This show could make me laugh even on my bad days.
Reply Retweet Like
𝘚.☽ Jan 15
Replying to @selene_kr
Omg he's so cute πŸ˜‚πŸ˜­πŸ˜­πŸ˜‚ Kim Seon Ho, a terrible but adorable dancer πŸ₯°πŸ˜‚
Reply Retweet Like
Soompi Jan 19
Reply Retweet Like

Related searches

#ohmyboys · #gobackcouple · kim seonho · #kimminjae
𝘚.☽ Jan 16
Replying to @selene_kr
Reply Retweet Like
Soompi 19h
Reveals Positive Approach To Life + Thoughts On Filming
Reply Retweet Like
anastrinia s hanun 23h
Foolish brothers πŸ˜†πŸ˜†β€
Reply Retweet Like
🍭Vanessa🍦/ HyuniπŸͺ🍭 Jan 20
Replying to @Mejillasrosa
My queen πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚πŸ˜‚
Reply Retweet Like
BΓ‹LL 🌷 | With Chen ❀️ Jan 15
I dislike new pd-nim. Shes so boring and strict hmmm no fun. But i just watched ep1 of this season so i cant really say much thing about her
Reply Retweet Like
BΓ‹LL 🌷 | With Chen ❀️ Jan 15
But if there is junho, it will be much fun. Imagine he will tease the new pd-nim hmmm i miss the cast in season 3 excep the asshole jjy
Reply Retweet Like
with Chen🌻 Jan 18
season 3 2d1n will always hold a special place in my heart but season 4 2d1n cast are just loveable. cant wait to see more of korea with them! ν™”μ΄νŒ…!! πŸ™ŒπŸΌ
Reply Retweet Like