Twitter | Search | |
Search Refresh
Erol Mütercimler Nov 24
Bu müptezel, Konya Valisi Cüneyt Orhan Toprak, 'nde oturuşunu beğenmediği bir öğretmene bozuluyor... O kadar kaldırmışlar ki kıçlarını, herkes karşılarında hazırolda falan beklesin istiyorlar...
Murat Köse Nov 25
Geleceğimizin mimarı çok değerli öğretmenlerimizi Mamak Kaymakamımız Sn Ziya Polat ve Mamak İlçe Millî Eğitim Müdürümüz Sn Mustafa Özel ile birlikte okullarında ziyaret ederek 'nü kutladık. Öğretmen ve öğrencilerimizle sohbet ettik, başarı dileklerinde bulunduk.
Mesleğini yaparken yüreğini ortaya koyan kıymetli öğretmenlerimizle düzenlediğimiz kutlama programıyla bir araya geldik. Ülkemizin güzel evlatlarını yetıştiren geleceğimizin mimarı, her biri birbirinden kıymetli öğretmenlerimizin günü kutlu olsun.
Alinur AKTAŞ Nov 25
24 Kasım Öğretmenler Günü kapsamında bugünkü etkinlikte binlerce kişiye altın bilezik kazandıran BUSMEK eğitmenleriyle, akşamüzeri de belediyemizce düzenlenen akşam yemeğinde öğretmenlerimizle bir araya geldik. Bir kez daha tüm öğretmenlerimizin 'nü kutluyorum.
Edip Yüksel Nov 24
Oturuşunu beğenmediği bir öğretmene çıkışan Cüneyt Orhan Toprak, öğretmenlerin bir üsttekine mürit bir alttakine (öğrencilere) de kendisi olmasını istiyor. Kibirli Mutsuz Moruk Biatçı Ezberci Tek kelimeyle iğreniyorum bu yeteneksizlerden. 🤬
Mehmet Çınar🇹🇷 Nov 26
Eğitmek ve öğretmek, önemlidir. Bir gün değil, her zaman değerlisiniz. Belediyemizin öğretmenler günü dolayısı ile öğretmenlerimizin onuruna verdiği yemek programında Yeşil Konaklarımızda görev yapan kıymetli öğretmenlerimiz ile bir araya geldik.
Ömer Arısoy Nov 25
Memleket memleket gezen bir insan düşünün. Her gittiği yere bir tohum eksin ve sonra serpilip büyümelerini izlesin. Öğretmenlik zor ama çok güzel bir meslek. Kıymetli öğretmenlerimizle buluştuk; notlarımızı aldık, dertleştik. kutlu olsun.💐
Reply Retweet Like
Zeytinburnu'nda başardığımız, hayal ettiğimiz ne varsa evlatlarımız için. Onları emanet ettiğimiz öğretmenlerimiz de bizim için çok kıymetli. Onlardan çok şey öğrendik, öğrenmeye de devam ediyoruz. 'nüz kutlu olsun, hepinize hürmet ve sevgilerimi sunuyorum.
Bağcılar Belediyesi Nov 25
Bugün Belediyemizde büyük bir heyecan vardı. Bağcılar’da görev yapan öğretmenlerimizin gününü kutladık. Yemeğimize eşlik eden Öğretmenler Korosu’na, katılan öğretmenlerimize, sergide emeği geçenlere, voleybolda Bağcılar’a kupa getiren takımımıza teşekkür ederiz
Yasin Öztürk Nov 24
Öğretmenler günü münasebetiyle ⁦⁩ ‘nu şehrinizde misafir ettik. ⁦
🇹🇷MYWAY🇹🇷 Nov 24
''nde Konya valisi Cüneyit Orhan Toprak: Karşısında 'Hazır ol'da oturmayan öğretmeni azarladı. Yetmedi, birde yandaşlarına kendini alkışlattı.! İşte eziklik böyle bir şey!😡🤬🤬 Ah ah bizde adam gibi valiler istiyoruz amaa...//alıntı
Yeni Akit Gazetesi Nov 25
Konya'da, Öğretmenler Günü için düzenlenen programa katılan Vali Cüneyit Orhan Toprak, bacak bacak üstüne atan öğretmenle kürsüden konuştu. 'Öğretmen gibi otur da görelim." dedi
Mehmet Çınar🇹🇷 Nov 26
Öğretmenler Günü dolayısıyla bilginin taşıyıcısı, memleketimizin ve milletimizin yüz akı öğretmenlerimizin 'nü kutlamaya devam ediyoruz. Bu vesileyle Özal Mahallemizde görev yapan öğretmenlerimizi ziyaret ederek öğretmenler günün kutladık.
TRT HABER Nov 24
23 yaşında gencecik bir delikanlıydı . Terör örgütü PKK tarafından şehit edildi. Nice onsuz geçecek ama Türkiye, şehit Necmettin öğretmeni unutmayacak.
Lokman ÇAĞIRICI Nov 25
Bağcılar’ımıza en çok emeği geçen kimdir diye sorsanız hiç düşünmeden öğretmenlerimizdir derim. vesile oldu, emeği geçmiş öğretmenlerimizin ellerini öptük, genç öğretmenlerimizi tebrik ettik. Yemeğimize katılan bütün öğretmenlerimize teşekkür ediyorum.
Halil Etyemez Nov 25
Öğretmenlerimiz, öğrencilerinin kişiliğini, hayata bakış açısını şekillendiren rol modellerdir. İlçe Milli Eğitim Müdürümüz İradet Genç ve Şehit Burak Boz İlkokulu öğretmenlerimizle buluştuk. Öğretmenlerimizin 24 Kasım ’nü kutladık.
Bahçeşehir Koleji Nov 25
Öğretmenler günü videomuzun setinden keyifli kareler 😍 Emeği geçen tüm öğrencilerimize teşekkür ederiz. 🤗
bjk aşk Nov 24
Finlandiya cumhurbaskani yer bulamayınca merdivenlerde oturur.bizim konya valimiz öğretmenin oturuşunu begenmedigi için azarlar hem de öğretmenler gününde .ordakiler de bunu marifet sayıp alkışlar.bizden hiç bir şey olmaz bugün kesinlikle anladım.
BK Antalya Lara Kampüsü Nov 30
Bahçeşehir Lara Kampüsü’nün emekli öğretmenler için organize ettiği “Öğretmene Saygı” programında 300’e yakın öğretmen bir araya geldi. Öğretmenlerimizin hazırladığı ve görev aldığı koro, tiyatro ve halkoyunu gösterileri büyük beğeni topladı.
Nesli Nov 24
➰Ayşe Sıdıka Avar Elazığ,Tunceli,Bingöl Yöresinde Öğretmenlik Yaparken Köylerden Öğrenci Toplamak ve Tatillerde Onları Evlerine Bırakmak İçin Yaya Olarak,Kamyonlarla Veya At Sırtında Yaptığı Gezilerle Tanınmıştır. 🌹