Twitter | Search | |
evdekalhareketsizkalma
346
Tweets
0
Following
2,199
Followers
Tweets
evdekalhareketsizkalma May 27
Genelde sirk veya eğlence merkezlerinde gördüğümüz tek tekerlekli bisikletin aslında bir spor olduğunu biz de sizinle birlikte öğreniyoruz😁
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 26
21 kısmı abartı olabilir ama bari 12-5 arasını uykuda geçirin, hormonlar falan bir dünya şey salgılanıyor mahrum kalman guzum😛
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 26
Madmen işte bu🦸‍♂️ Reklamları da bu düşünce üzerine kurarlar, grup halinde izlediğinizde kendinizin etkilenmediğini ama grubun etkilendiğini düşünürsünüz. Oysa hepinizi tek tek etkisi altına alır😏
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 25
beyler... şaşırdınız?...
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 25
Yani pilava ekmek banmıyoruz arkadaşlar🙄
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 24
Arkadaşlar gördüğünüz gibi zenginlik kimi zaman şaşırtıyor.....
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 23
İK’ları kendi silahlarıyla vurun😏
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 23
Hemen “ayıp ayıp, nimet bu yahu” demeyin, peynir kapalı ve tekerlek gibi. Aynı Kars kaşarı gibi düşünün, yarış sonunda ekmek arası afiyetle yeniyor yani🤣
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 22
Facebook, Twitter, LinkedIn kurucuları resmen bu işi çözmüşler💡
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 21
Dünya’nın bir ucu Yeni Zelanda’nın en popüler sporuna merhaba deyin🔵🔴⚪
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 20
Sarımsaklasak da mı saklasak sarımsaklamasak da mı saklasak🤔
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 19
Muhammed Ali ve Kasparov’un karışımı bir spor gibi değil mi ya? Ring’te kaybetsem de masa da kazanırım diyenler burada mı?🥊♟️
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 18
Yani aslında SEV SENİ SEVENİ ama cool da ol…
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 13
Bunu içmeden uçamıyorum ya☕
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 13
Replying to @hareketsizkalma
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 13
Hepimiz aynı bataklıkta yaşıyoruz ama bazılarımız dalıyor…….
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 13
Replying to @TumerMetin11
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 13
Bu bir sokak kapısı değildir. Bu bir balkon kapısı da değildir. Binaenaleyh, bu bir kapı da değildir.
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 13
Bugün sevmek zamanı! Önce bedenin sonra ruhun için yayındayız💆🏻
Reply Retweet Like
evdekalhareketsizkalma May 12
Reply Retweet Like