Twitter | Search | |
This is the legacy version of twitter.com. We will be shutting it down on 15 December 2020. Please switch to a supported browser or device. You can see a list of supported browsers in our Help Center.
fatih kadir akın
sesli düşünüyorum, fikirlerim yanlışlanabilir — yazılım, javascript, etimoloji, flüt, amatör telsiz. esnaf: , topluluk: , rec: .
52,869
Tweets
1,037
Following
21,291
Followers
Tweets
fatih kadir akın 42m
Ben şeyi anlamadım, zaten 80m aylık alıyoruz ya, haftalık niye alıyoruz ayrıca? Yol parası gibi mi acaba.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 1h
Replying to @mserdark
Ayda 80m$, haftada 1m$ mayış veriyorlar ama verdikleri araba 50m$. 1 maaş bile değil. Demek ki dandik araba veriliyor. Olmaz olsun böyle kardeşlik.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 1h
Koskoca gizli örgüt WhatsApp'tan abone topluyor, o kadar paraları da var ama demek ki işte para her şey değil. Onlar bile zor durumda :(
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Oha demek ki patlıyormuş.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Enteresanmış. Ama bu COVID ile ilgili değil asında, ülkedeki sokağa çıkma yasağını bildiriyor. Ama tabii aynı kategoride de değerlendirebilirler.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Replying to @ilkerilgen35
Öyle midir cidden? Emin değilim. Yumurta / tavuk meselesi.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Kafa karıştırıcı sokağa çıkma yasaklarına bakmak için diye kullanışlı bir site yapmış. Biraz test yaptım, doğru görünüyor. Birileri de macOS tray icon ya da iOS widget'ını yapsa ya bunun.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Replying to @aardabalkan
Eline sağlık, denedim güzel olmuş.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Replying to @aardabalkan
Görmedim bunu ben?
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Evet maaş bankaları bunu yapmış :D Vakıfta da var galiba.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Replying to @fkadev
3dk'lık bir iş yapmışımdır, kültürlerin yaklaşımı: Amerikalı - ow that's amazing! you're an hero! 😱 Avrupalı - that's nice mate 🙂 Türk - bunu mu yaptın amk ben daha iyisini yaparım 😒
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Amerikalıların her şeye "ow dats emeeyzingg", "aawww dats oooosım" diye şaşırması da çok iyi. Abuk sabuk nedenle kendini iyi hissediyorsun. Duygu transferini yoğun yapıyorlar bence. Avrupalılarda pek yok aynı yoğunluk.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Replying to @eserozvataf
Gelen JSON'u struct etmen gerek, yoksa anlamsız oluyor zaten.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Replying to @eserozvataf
3rd party kütüphanelerle çalışıyorsan TS zorlayıcı olabiliyor, çünkü 3rd party type definitions tanımlamamış olabiliyor. Kendi kodun ne kadar strict olursa olsun 3rd party hep zora sokuyor.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Replying to @fkadev
Bu insanlar paralarının kartın içinde olduğunu düşünüyor genelde, cidden.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Bankamatik kartının fotoğrafını atıp "bu karta göndereceksin" diyen insanlar da mevcut. Hesap ile kart farkını falan anlatıyorsun sonra bir ton iş.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 5h
Replying to @akinomeroglu
Hem cevap için zaman kazanıyorsun, hem soru saçma bile olsa karşı tarafa "bak çok akıllı insansın, ters köşe yaptın" hissi veriyorsun, böylece cevabın tatmin etmese bile karşındaki durumdan memnun kalacak. Taktiksel bir şey bence.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 8h
Türkiye'de adeta işlevsiz hale gelmiş milli eğitim ve öğretim politikası içerisinde bir şekilde didinip, uğraşıp insanlara doğru bir şeyler öğretmeye çalışan, insan yetiştiren tüm iyi öğretmenlerin öğretmenler günü kutlu olsun.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın retweeted
Tarah 24h
Go is like the Crossfit of programming languages. If someone does it, you’ll know.
Reply Retweet Like
fatih kadir akın 18h
Abi Assasin's Creed Valhalla olmuşsun.
Reply Retweet Like