Twitter | Search | |
azizanosmanofficial
Award-Winning SME Business & Marketing Growth Mentor to 215 SMEs With Total Sales of Over RM800m | Nak Mentor? Layari
21,378
Tweets
890
Following
20,830
Followers
Tweets
azizanosmanofficial retweeted
Indonesia Penuh Cinta May 19
Salah satu presentasi visual terdahsyat yg prnh saya tonton dlm bbrp thn terakhir ini. Karya fotografer Turki, Uğur Gallenkuş, menggambarkan dua dunia yg amat berbeda, meski berada di planet yg sama, dg mengombinasikan dua gambar scr berdampingan. Betul2 brilian & mencekam😭😭😭
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 20
Marahkan “Alif” jangan “Ba” dibakar.... 🤣🤣🤣 Peribahasa nak tunggu buka puasa....
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial retweeted
ℕ𝕒𝕤𝕚𝕣 ℙ𝕒𝕤𝕚𝕣 #𝕋𝕖𝕒𝕞ℝ𝕒𝕪𝕒𝕂𝕃 May 17
Alif satar 0% gossip, 💯 talent. Pengacara, pelakon & penyanyi, semua superb! Agree? 🙋🏻‍♂️
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 17
Dari DIA kita datang, kepada DIA kita pergi.Salam Takziah untuk keluarga bekas Ahli Titanium Premier kami Allahyarhamah Faziani Binti Rohban Ahmad, Founder DNARS Skincare yang telah kembali ke Rahmatullah pada 18 Mei 2019.Semoga rohnya ditempatkan bersama para solihin. Al-Fatihah
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial retweeted
SBS May 17
Dale Carnegie and John Maxwell likened the process of developing people to mining for gold: you must move tons of dirt in the process, but you go in looking for the gold, not the dirt.
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 16
Perbanyakkan selawat pada hari jumaat Yo! Yo! Yo!
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 16
Yang disampaikan sama, apa yang berbeza? Penerimaan, kefahaman dan tindakan yang berbeza...
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 16
Focus on individual growth, not on getting promoted
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial retweeted
Pencinta Rasulullah May 16
“Hasad dengki itu adalah sifat kaum yahudi dan nasrani. Tetapi kini orang Islam sendiri yang mewarisinya.” - Al-Habib Najmuddin Al-Khered
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 15
Jangan terlalu cinta dengan sikap yang malas sehingga kita tidak mampu perbaiki diri kita dan kehidupan kita....
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial retweeted
Santapan Minda May 14
Istighfar when your are mad, istighfar when you are annoyed, istighfar when you are sad. Istighfar..
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial retweeted
Jay Shetty May 14
An ideal education has a head, a heart and a hand A head that knows how to think not just what to think A heart that knows how to feel not just what to feel And a hand to serve with compassion
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial retweeted
🇲🇾Astro AWANI🇲🇾 May 12
Pernah tak anda beri pujian kepada sesiapa yang anda jumpa? Cubalah! Pasti ia mengundang senyuman manis untuk anda. Bulan ni mudah sangat nak buat pahala.
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 13
Nak istiqomah untuk buat benda baik ini memanglah, nak istiqomah perbaiki diri dan hidup lagi susah kalau baru nak mula.... Kalau senang semua orang dah buat dah betul?
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 13
Berpandangan jauh ke hadapan namun kuasai apa yang ditangan.
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 13
Sometimes our worst day today adalah our greatest day satu ketika dahulu. Jika kita tahu bersyukur... kan?
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 10
Love the message guys!
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial retweeted
Her Network May 7
"Negative energy is the enemy of all business." -
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial retweeted
Harian Metro May 8
Nabi Muhammad SAW bersabda, “Kubur adalah tempat turun pertama dalam menuju ke alam akhirat. Siapa selamat di situ, maka alam-alam selepas itu lagi senang buatnya. Siapa dalam kubur tidak selamat, maka alam-alam lain akan lebih teruk.”
Reply Retweet Like
azizanosmanofficial May 7
Salam 3 Ramadhan!Alhamdulillah..so far macam mana? Ada 3 perkara yang Dr Azizan Osman nak kongsikan dengan anda semua - 3 perkara yang dia rasa menyesal tak buat lebih awal... Korang tonton ni..dan mungkin kita pun sama-sama boleh buat juga benda baik ni.
Reply Retweet Like