Twitter | Search | |
aRzMoHa
Pemilik dan penulis di . Peminat photography, pancing & Xiaomi Review/advertorial emailkan ke azrilmohdhaniffa@gmail.com
3,294
Tweets
543
Following
464
Followers
Tweets
aRzMoHa 34m
Replying to @fadzirazak
Sabar, nanti bila diorang dah besar Akan jadi kenangan
Reply Retweet Like
aRzMoHa 37m
Replying to @pha_is
Apa tu?
Reply Retweet Like
aRzMoHa 38m
Replying to @nrrinamalik
Jodoh tak kena ikat, sama juga dengan ajal. Dia tetap akan datang pada kita dan kedua-duanya perlukan persediaan.
Reply Retweet Like
aRzMoHa 40m
Replying to @sue_sopian
Dugaan, semoga dipermudahkan. Jangan lupa buka cermin sedikit
Reply Retweet Like
aRzMoHa 42m
Replying to @PerduCinta
Benar. Tambahan pula Kita manusia yang sifatnya terlupa. Perlu sentiasa diingatkan
Reply Retweet Like
aRzMoHa 43m
Replying to @hishmadi
Alhamdulillah. Samalah juga mak Saya. Arwah juga rajin buat tapi lebih kepada ikan bilis kicap tapi pedas. Al-fatihah buat sekalian arwah. Semoga diampunkan segala dosa kedua ibubapa Kita.
Reply Retweet Like
aRzMoHa 50m
Nasi goreng waktu berbuka + sambal ikan bilis berkacang. . Menu sahur dan sambal tersebut sebagai pembuka selera. Sahur kebiasaannya kena ada juga sambal. . Tak kisahlah sahur dengan bubur lambuk ka janji kena ada sambal. Boleh dikatakan setakat ini belum lagi berbuka atau b…
Reply Retweet Like
aRzMoHa 23h
Bulan Ramadhan boleh dikatakan bulan di mana umat Islam paling lama berada di masjid. 'Seandainya selipar kita hilang' jangan bersedih kerana ianya cuma "ujian yang ringan" 'Seandainya selipar kita tidak pernah sampai' itulah "ujian yang berat" yang patut kita risaukan dan…
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 20
University of Ramadhan Sedar tak sedar, bulan ini bulan dimana umat Islam berada paling lama di masjid, dan paling banyak solat berjemaah. Semoga kita sentiasa istiqomah selepas keluarnya dari University of Ramadhan. Selamat malam.
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 19
Beruntungnya wanita, setiap kali tibanya Ramadhan kaum wanita lah yang kebiasaannya bangun awal menyiapkan juadah untuk bersahur. Seandainya ketika bangun dari tidur, kemudian terus mengerjakan Solat Sunat tahajjud maka boleh dikatakan setiap malam Ramadhan dapat melatih di…
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 17
Assalamualaikum. Salam Jumaat. Banyak kelebihan daripada berpuasa cuba kongsikan. 😀
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 16
Assalamualaikum. Alhamdulillah kita semua masih diberikan kesempatan untuk berada di bulan Ramadhan yang penuh berkah. Selamat menunaikan ibadah puasa. Semoga Ramadhan kali ini lebih baik dari sebelumnya. 😊😊😊
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 15
Assalamualaikum SELAMAT HARI GURU 2018 16 Mei 2018 Terima kasih kepada semua Guru Guru di Malaysia yang mendidik anak bangsa. Begitu juga tidak lupa guru kafa atau guru Al-Quran, serta ibubapa yang juga merupakan guru pertama anak-anak.
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 15
Penyakit Banyak Berkata-Kata Banyak berkata tidaklah jatuh kepada haram tetapi jika tidak dikawal ia akan mengheret kepada berkata perkara yang haram seperti mengumpat, menuduh, mengaibkan, melaga-lagakan, mencerca dan sebagainya. Firman Allah : لَّا خَيْرَ فِي كَثِيرٍ مِ…
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 14
Just posted a photo
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 14
Assalamualaikum.
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 13
Adakala dalam mengembirakan orang lain kita perlu berkorban. . Macam…
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 12
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 12
Program pagi ni Bersama Timbalan Pengerusi Kelab Sukan dan…
Reply Retweet Like
aRzMoHa May 10
Sambil korang tunggu Majlis Istiadat Angkat Sumpah PM baru jangan sampai terlupa Solat k
Reply Retweet Like