Twitter | Search | |
I am Cikla Shahril
Ibu dan isteri. Thyroid ca fighter. Positive person. Gembiralah dan nikmati hidup sebaiknya. ❤️
10,872
Tweets
1,222
Following
897
Followers
Tweets
I am Cikla Shahril Jul 15
Kisah sedekah yang mesti korang baca. Hayatilah!
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Jul 4
Jangan terganggu dengan kata-kata negatif orang pada anda. Teruskan perjuangan sehingga selesai. Pasti kejayaan habuan kepada anda nanti. Kan? Assalamualaikum, selamat pagi Jumaat yang bahagia. ❤️
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Jul 3
Nak positif dan bahagia sepanjang hari? Mulakan hari korang dengan syukur, dan senyumlah. Hal yang paling mudah nak buat dan simple.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Jul 3
Bahagia = positif ❤️ Assalamualaikum, pagi sahabat.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Jun 23
Percayalah, rezeki Allah itu luas & rezeki tidak pernah salah alamat selagi kita usaha.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Jun 23
“Inna haza larizquna maalahu minnafad”. – Surah Sad Ayat 54. Maksudnya, “Sesungguhnya ini ialah pemberian Kami kepada kamu, pemberian yang tidak akan habis-habis.” Assalamualaikum wbt. ❤️
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Jun 8
Riang ria raya 2019.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril May 1
Jom ambil aura lelaki 3 jari yang bersemangat kental ini. Status OKU bukan halangan untuk berjaya.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 18
Sakit kepala bila bangun tidur pada waktu pagi? Meh baca apa sebabnya.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 18
Macam mana nak pilih dan guna perfume dengan cara yang betul? Meh baca ni.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 17
Dah lama tak tengok Nabila Huda berlakon drama TV kan? Jom tengok drama terbaru slot Akasia, KAMAR KAMARIAH di TV3.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
Sumayyah ® Apr 10
Surah Al-Mulk dapat meringankan azab di dalam kubur. Share bagi semua orang tahu. Tak apa, Allah nampak. Pahala pun tercatat. 👍
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Replying to @ShazyOnly
Save dlm pendrive/laptop ke
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
Istinggar Underscore Alexander Apr 12
Aku pernah nampak sorang brader ni tolak stroller, sampai dekat escalator, dia angkat anak dia suruh bini dia dukung, lepas tu dia lipat stroller tu pikul naik escalator. Bijak. Ada masalah, selesaikan, bukan minta ihsan orang lain untuk kesian kat kita.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
🌻 Apr 10
Jangan compare rezeki kita dengan rezeki orang. Ada kelebihan kau yang aku tak ada, dan ada kelebihan aku yang kau tak ada . Arkitek Jalanan
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Nak cuba minyak urut moden MMG ni? Meh wasap cikla sekarang.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Kegunaan MMG ni apa eh? MMG pantas membantu melegakan : - batuk/selsema. - resdung. -senggugut. -sakit perut. -sakit kepala/migrain. -lenguh2 -angin dalam badan -mengecutkan jerawat, dan banyak lagi.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Semua orang boleh guna MMG ni termasuklah baby, kanak-kanak, remaja, dewasa dan warga emas.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
MMG ni spesel sangat sebab ⤵️ ❤️Tak berminyak sebab dia WATERBASED walaupun ada kat dalam dia. ❤️Meresap sepantas 20 saat. ❤️Bau wangi Lavendar. ❤️Sejuk kool. ❤️Produk bumiputera, halal. ❤️Diformulasi dari bahan organik.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Apa dia MMG plak tu? MMG ni minyak urut yang telah dimodenkan. Dia bukan macam minyak urut yang biasa kita tengok tu. Teksturnya seperti losyen. Bahan utama dia adalah pastu ada ekstrak lavender, aloe vera dan mint.
Reply Retweet Like