Twitter | Search | |
I am Cikla Shahril
Penyebar manfaat minyak urut moden hangat kool, wangi bau Lavendar. Parttime blogger. Ibu dan isteri.
10,873
Tweets
1,214
Following
889
Followers
Tweets
I am Cikla Shahril Apr 18
Sakit kepala bila bangun tidur pada waktu pagi? Meh baca apa sebabnya.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 18
Macam mana nak pilih dan guna perfume dengan cara yang betul? Meh baca ni.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 17
Dah lama tak tengok Nabila Huda berlakon drama TV kan? Jom tengok drama terbaru slot Akasia, KAMAR KAMARIAH di TV3.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
Sumayyah ® Apr 10
Surah Al-Mulk dapat meringankan azab di dalam kubur. Share bagi semua orang tahu. Tak apa, Allah nampak. Pahala pun tercatat. 👍
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Replying to @ShazyOnly
Save dlm pendrive/laptop ke
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
Istinggar Stormborn Apr 12
Aku pernah nampak sorang brader ni tolak stroller, sampai dekat escalator, dia angkat anak dia suruh bini dia dukung, lepas tu dia lipat stroller tu pikul naik escalator. Bijak. Ada masalah, selesaikan, bukan minta ihsan orang lain untuk kesian kat kita.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
🌻 Apr 10
Jangan compare rezeki kita dengan rezeki orang. Ada kelebihan kau yang aku tak ada, dan ada kelebihan aku yang kau tak ada . Arkitek Jalanan
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Nak cuba minyak urut moden MMG ni? Meh wasap cikla sekarang.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Kegunaan MMG ni apa eh? MMG pantas membantu melegakan : - batuk/selsema. - resdung. -senggugut. -sakit perut. -sakit kepala/migrain. -lenguh2 -angin dalam badan -mengecutkan jerawat, dan banyak lagi.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Semua orang boleh guna MMG ni termasuklah baby, kanak-kanak, remaja, dewasa dan warga emas.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
MMG ni spesel sangat sebab ⤵️ ❤️Tak berminyak sebab dia WATERBASED walaupun ada kat dalam dia. ❤️Meresap sepantas 20 saat. ❤️Bau wangi Lavendar. ❤️Sejuk kool. ❤️Produk bumiputera, halal. ❤️Diformulasi dari bahan organik.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Apa dia MMG plak tu? MMG ni minyak urut yang telah dimodenkan. Dia bukan macam minyak urut yang biasa kita tengok tu. Teksturnya seperti losyen. Bahan utama dia adalah pastu ada ekstrak lavender, aloe vera dan mint.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 12
Gaiss, korang pernah dengar minyak urut moden MMG tak? Yang kat dalam dia ada tu?
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
Geng Farmasi Otai Apr 5
TARIKH LUPUT atau EXPIRY DATE ubat sangat penting bagi mengekalkan kesan terapeutik ubat.. Jika ubat yang diambil telah TAMAT TARIKH LUPUT, kemungkinan akan berlaku: 1. Tiada Kesan Terapeutik Ubat (ubat tidak berkesan) 2. Kesan Mudarat yang tidak dijangka SEMAK TARIKH LUPUT!!
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 5
Yeay, terpilih dalam segmen bloglist anjuran blog .
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 4
Assalamualaikum wbt. Selamat pagi semua🌹
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
JMR Apr 2
Twitter ni, kalau sebar benda bermanfaat, orang RT hingga ribu-riban, senang2 je dapat saham akhirat.. Tapi kalau sebarkan benda-benda jahanam, ribu-riban org RT, bayangkan panasnya api neraka.. Bayangkan..
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
JLM Apr 1
"Lagi besar kesusahan datang, lagi besar rahmat Allah nak datang." [Ustaz Ebit Lew]
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril retweeted
JMR Apr 2
Bila kau sedih - Al - Baqarah Ayat 25. Bila Rasa tak dihargai - Al Insan Ayat 22. Bila mengharap - At Taubah Ayat 129. Bila rasa kecewa - Ali lmran Ayat 139. Bila tertekan - Ar Red Ayat 28. Bila rasa kesusahan - Al Insyirah Ayat 5. Bila rasa putus asa - Yusuf Ayat 87.
Reply Retweet Like
I am Cikla Shahril Apr 3
Packaging menarik, botol cute, easyable nak bawak sana sini. Tak payah risau tumpah ke apa.
Reply Retweet Like