Twitter | Search | |
nurulain
Don't give up. Not yet. You have a whole life ahead of you ❤️
8,806
Tweets
202
Following
65,110
Followers
Tweets
nurulain 27m
Menyirapnya lah dapat mak mertua cmnie.. haaa kan dah kena! Malam ini ! Jangan lupa ye pukul 10.. dgr cite dah muncul?! Igt kite takot ke?😏 dramasangat dramasangat
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
❤ Jan 25
Okay first time layan drama tv3 and seyes best! 😭 xsabar tunggu next episod!
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
❤ Jan 25
Banyak2 drama, drama ni yg xcliche. Story line pun mantap. aku xleh move on dgn kejahatan dia! 😭
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
𝙻𝚒𝚢𝚊𝚗𝚊. Jan 21
Marina dan Leman 13 for life 🤣🤣
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
CARI_INTERNET Jan 24
Kenapa Ramai Mendidih Darah Tengok Ain Edruce Dalam 'Camelia'? Baca sini:
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
DEIJI Jan 23
Siap amik pil perancang si marina ni..bongokkkk betul 😠
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
DEIJI Jan 23
Dr azman ni aku tepuk dahi baru sedar kot yang bini dia bodohkan kan dia 😠
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
Podol Jan 23
Gais jangan emo gais masih terlalu awal nak maki2 kutuk3 hahaha mmg tagune lah marina nih xbrsyukur Jilake hahaha
Reply Retweet Like
nurulain Jan 23
Chill lah.. org tua ni pun. Malam masih muda . Malam ni pukul 10 di Kita kasi trending lagi !🔥
Reply Retweet Like
nurulain Jan 22
Semua anak akan goyang kalau mak cakap mcm ni. Marina ni mcm x je?
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
Lizayati Damit Jan 22
Omg. Serious stress tengok ni. Ish. and everyone on the cast- great acting! M hooked!
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
Mmyaniza Jan 22
Hypocrite la kau ...geram aku laaaa😡😡😡...baru suku ceta😫😫..lagi lama tak tau la aku tgk lepas ni...
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
فارح Jan 22
Sumpah rasa mcm nak pukul dalam cerita camelia ni hahahahahahahajjajaa gewam itew tngok
Reply Retweet Like
nurulain Jan 21
Kau sibuk hal akuuu sape suruh. Dah lumpuh hahahaha
Reply Retweet Like
nurulain Jan 21
Reply Retweet Like
nurulain Jan 21
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
Indroqq Jan 21
lakonan yg mantap !!!
Reply Retweet Like
nurulain Jan 21
🙏🏻🙏🏻🙏🏻
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
ناميره🍫 Jan 21
Big salute to dalam
Reply Retweet Like
nurulain retweeted
ItMeBunga💮 Jan 21
geramnyaaa kat marina nii. buat prgai btui lah
Reply Retweet Like