Twitter | Search | |
This is the legacy version of twitter.com. We will be shutting it down on 15 December 2020. Please switch to a supported browser or device. You can see a list of supported browsers in our Help Center.
Zack Spiegel
OSU
673
Tweets
107
Following
64
Followers
Tweets
Zack Spiegel 9 Mar 18
Dream team... Samwise, Hermione, Chewbacca.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 27 Nov 17
Shhh... You had me at banana bread.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 25 Nov 17
It's barely 7am and I've already had to call a stranger an asshole. It's gonna be a good day.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 8 Nov 17
If I've only eaten 3 meals and one of them isn't thanksgiving, just assume I'm starving.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel retweeted
Clint Chelf 28 Oct 17
Sinor to ammendola
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 20 Oct 17
Office space was funny as a kid but that shit real as fuck.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 5 Oct 17
I'd worry more about getting abs but my face has already screwed me out of being pretty.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 28 Sep 17
Replying to @DACKING_OFF
Hah nice! No, I just want some hot pockets really.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 28 Sep 17
Today feels like a hot pocket day.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 23 Sep 17
Yeah so now I'm looking forward to basketball season and that's it. College football is dead to me.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 14 Sep 17
I've been on a homemade cookie bender for the past couple of days/weeks.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 31 Aug 17
Every gas station in Dallas looks like its 2am at whataburger.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel retweeted
Plano Police (Texas) 18 Aug 17
Don't forget! School in Plano begins Monday, Aug 21st! School zones become active and enforcement begins.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 12 Aug 17
I find that when I drink being full isn't enough, I need to be stuffed to the brim with food.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 3 Aug 17
You know what they say; The best revenge is a good offense.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 23 Jul 17
People who read/believe in horoscopes are dumb but simultaneously we plan/live our daily lives based off the sun and moon.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 17 Jul 17
How many people's hands you think have touched this apple I'm about to eat?
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 14 Jul 17
The power went out on only my treadmill while I was running and I ran right into the damn thing, hard! Everybody thought I was an idiot.
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 13 Jun 17
Powers out I'll just vacuum.. err Pay some bills online.. damn nope. Do the dishes? Garbage disposal, right. Cook pizza in gas oven it is!
Reply Retweet Like
Zack Spiegel 10 May 17
How to own a jeep: 1. Buy a jeep 2. Find other jeep owners 3. Measure dicks 4. Wave at each other
Reply Retweet Like