Twitter | Search | |
Sean Thomas Larkin (肖恩)
学习汉语中, Speaker, engineer, Lerna Core Team, Dev Rel, Lutheran. Views are my own. TPM . Chronic Typos. Always bet on
43,697
Tweets
2,164
Following
35,394
Followers
Tweets
Sean Thomas Larkin (肖恩) 2h
Replying to @sarah_edo
😂😂😂😂😂😳😳😳😳😳
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 2h
Replying to @H_Stahl @tomdale and 2 others
There's a lot more to like (and earn) with a fast LinkedIn :)
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) retweeted
Filip Rakowski 5h
What could be better for rainy evening than Martini and course about web performance?
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 2h
Would love to hear the before and after impact this course had for you and your projects :)
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 17h
Replying to @rob_dodson @SachaGreif
Understandable! We know what it's like to ship hot products and materials. Great work btw.
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 17h
Replying to @rob_dodson @SachaGreif
Rob is this Open Source. I thought I saw it was CC3/4 right?
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 17h
Replying to @kaankucukx @sarah_edo
Whattttt I didn't know this existed. 😍😍
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 19h
Just when you thought she couldn't get more freaking rediculous.
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 19h
Replying to @JimmayVV
That's my kinda response lol
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 20h
Replying to @joelatwar
:) don't think too much into it but yeah, "allowed" is intentional haha
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 21h
Replying to @sebmck
Makes sense right?
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) 21h
Parenting Poll! No extra responses needed tbh just want votes lol. Do you allow you children to sit on your kitchen countertops? RT for good sampling :).
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) Nov 12
I'm a KOTL spammer for sure. I hope the up coming patch make him fall into the META more.
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) Nov 12
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) retweeted
Elijah Meeks Nov 12
"X is not a silver bullet" is peak intellectual laziness.
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) Nov 12
Replying to @Elijah_Meeks
Truth. I'd rather hear about trade-offs which are inevitable and unavoidable.
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) Nov 12
I recall desktop PWA went up a bunch on this PWA effort also. Lot of people were ordering for offices on thier PCs etc.
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) Nov 12
Replying to @ryanflorence
It is my primary experience when I am devving.
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) Nov 12
Oh yeah !!!
Reply Retweet Like
Sean Thomas Larkin (肖恩) Nov 12
cc who can we tag here again I forget all the time.
Reply Retweet Like