Twitter | Search | |
Takoda 🌻
icon by . 24 Year tigerboy from Belgium The rest if for you to discover
14,257
Tweets
2,018
Following
486
Followers
Tweets
Takoda 🌻 1m
Replying to @ThatCatLune @skyezera
living the kitty life haha :D
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 17m
Replying to @ThatCatLune @skyezera
<33 hope you are having a great day so far!!
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 retweeted
Digital Trends 2h
.'s new collaboration with Playstation is the coolest project we've seen in awhile.
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 3h
aww cute!
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 3h
and here i am not being able to speak on the phone no matter what im trying LOL
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 4h
Replying to @skyezera @ThatCatLune
omg Happy Birthday!!!!
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 4h
Replying to @EchoVulpine
What a cute cat <3
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 12h
Replying to @NSaberFW
Done! Thanks saber!
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 14h
hey you. You available for some spicy work 👀
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 19h
Replying to @herman05
Ja wordt inderdaad gedaan
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 19h
Replying to @arjanvandermeij
Was ook huh tiplijn in 2017...
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 19h
Replying to @wijnand3fm @KPN
Yep
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 19h
Replying to @_foxchow
Be careful with your address yo
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 19h
Replying to @MapleReam
Cow in heat Or cow after breeding if I had a go 😉
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 20h
Replying to @nicnak044
Gotta try and come say hi to you too sometime!
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 20h
Replying to @nicnak044
Deal
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 20h
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 21h
Wet bearrr
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 21h
Replying to @MapleReam @Kingdomcub
Reply Retweet Like
Takoda 🌻 22h
Replying to @MapleReam @Kingdomcub
Bear mom smells?! Whoa I gotta unfollow them now
Reply Retweet Like