Twitter | Search | |
Mohd Najib Tun Razak
πŸ‡²πŸ‡Ύ
13,804
Tweets
160
Following
4,139,993
Followers
Tweets
Mohd Najib Tun Razak 12h
Khabarnya akan ada rombakan kabinet tak lama lagi. Harap menteri ini akan terlepas kerana kita tahu kasut hitam adalah antara pembaharuan dan pencapaian paling unggul sejak PH menjadi kerajaan.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 20
πŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌπŸ‘πŸΌ Tahniah kepada kumpulan pancaragam Sri Dasmesh Pipe Band. Muncul juara Kejohanan Pipe Band Dunia di Scotland. Satu kejayaan besar!
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 18
Ini benar-benar sudah jatuh ditimpa tangga. Dulu, PH janji nak tutup Lynas. Dulu, PH janji akan beri kebebasan untuk rakyat berhimpun. Kini mereka dipanggil polis kerana berhimpun untuk bantah PH tak tutup Lynas. Basah bertambah basah.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 17
Sama-sama naik bas pulak Ini hadiah dari penyokong PH. 😏 Bas itu cantik. Jangan dibakar nanti. Simpan.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 17
Hi Kit Siang, Apa yang korang sign dulu-dulu? Apa maksud "Aku Janji"?
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 16
Dulu mereka ancam nak bakar kilang Lynas. Akhirnya Manifesto PH yang dibakar pulak.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 16
Kalau bakar kitab, ramai yang marah. Tapi awal-awal PH dah isytihar manifesto bukan kitab suci.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 15
Soalan: Kenapa Lynas diberi tempoh lanjutan 4 tahun sehingga 2023 (iaitu selepas PRU15) selagi mereka bayar levi tambahan kepada kerajaan PH? Jawapan: "Kerana wang punya hal. Ini sangat jahat oh." - Menteri Kewayangan PH.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 15
Replying to @NajibRazak
Levi tambahan baru adalah 0.5% dari pendapatan Lynas. Selagi duit masuk kerajaan PH, Lynas tak bahaya dan tak meletup. Sisa buangan juga boleh simpan di Malaysia. Tak perlu lagi kitar semula kepada bahan berguna dan tak berbahaya seperti syarat yang diletak kerajaan BN dulu.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 15
Media Australia pun faham maksud sebenar kenyataan PH berbelit-belit semalam untuk melanjutkan lesen operasi Lynas. Bayar duit sahaja kepada Menteri Kewayangan dalam bentuk levi tembahan dan Lynas boleh sambung sepanjang penggal PH menjadi kerajaan.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 9
Replying to @NajibRazak
Bukan nak ungkit kisah lama. Cuma nak jelaskan persepsi dulu yang dimainkan PH bahawa saya tak mesra rakyat atau rakyat tidak mudah mendekati saya. Najib Razak sejak jadi ADUN dan MP Pekan sampai hari ini.... saya bersama rakyat dan rakyat diutamakan.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Aug 9
Ada yang tuduh saya menipu mengenai ancaman keselamatan yang berlaku pada tahun 2017. Ok. Saya sambung pendedahan ini. Dengan gambar sekali. Ini juga antara sebab perlindungan keselamatan UTK kepada saya ditingkatkan antara 2017 ke 2018.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Jul 26
Betul. Jika fakta, huraian atau data saya salah atau fitnah, sila sangkal dan saman fitnah sahaja. Apa susahnya?
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Jul 26
Najib main FB mengancam sangat ke?
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Jul 23
Tahun 1998: Ini isu moral, bukan isu politik. Tahun 2019: Ini isu politik, bukan isu moral.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Jul 23
Tiga bulan je, janji sendiri dah dicapatikan. Menteri Besar PH Selangor dan Ketua Menteri PH Melaka diberi pangkat kehormatan Brigadier Jeneral oleh Mat Sabu sendiri. Kalau suka mereka pun, sekadar belanja makan kari kepala ikan, cukuplah. Ni siap bagi pangkat.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Jul 22
Lepas ni kalau ada ride, roger-roger la.
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Jul 19
Secara rasmi, kerajaan PH mengumumkan bahawa terdapat satu konspirasi jahat untuk menjatuhkan seseorang yang identitinya tidak dapat dipastikan dengan 100 peratus. πŸ˜…πŸ˜…πŸ€”πŸ€”
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Jul 19
Hm. What's happening?
Reply Retweet Like
Mohd Najib Tun Razak Jul 19
Nampaknya keadilan untuk Adib masih menghadapi cabaran.
Reply Retweet Like