Twitter | Search | |
LAGr | Danny Cortes
Competitive SFV, Tekken, and Soul Calibur 6 player | Beerknurd | | Streamer | I follow back 🤙
2,671
Tweets
1,611
Following
552
Followers
Tweets
LAGr | Danny Cortes retweeted
LAGr Gaming 11h
🥚🥚🥚 "Squerk Joins the Fight" 🥚🥚🥚 Our next powerhouse player comes from Southern Virginia in the form of a dark blue Yoshi. Be sure to welcome to the family.
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes 13h
its a mix here, but unfortuantely its only gonna last as long as sciv did here in charlotte :( maybe a bit longer.
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
Snoop Dogg Apr 22
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
Himself Apr 23
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 22
Replying to @TheNohoDojo
No tekken, no danny. Lol if yall host sfv maybe
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 22
I heard it was a dojo event, yall have fun tho!
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 22
Sounds amazing bro
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 22
I just earned the 'Draft City (Level 5)' badge on !
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 22
I just earned the 'Photogenic Brew (Level 7)' badge on !
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
LAGr | That_Masher Apr 22
Taking the leap! Created a new online tournament series that will hopefully encompass and this is right now only SFV but it will grow! Come join in! Hoping this will grow!
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
Christina McAdams/ELF Fastlegs of Fury Apr 22
12th 45pts 13th ReSe XS Aceunlimited 45pts 14th 45pts 15th HelpMePractice 45pts 16th 45pts 17th Tuobbus 25pts 18th Pagani 25pts 19th This is with Dojo points taken into consideration correct as of 22/4
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
Christina McAdams/ELF Fastlegs of Fury Apr 22
TWT Top 19 week 1 1st 300pts 2nd 220pts 3rd 150pts 4th 100pts 5th 100pts 6th 70pts 7th 60pts 8th DPS Sayco 60pts 9th 45pts 10th 45pts 11th 45pts
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 22
Scorpion cuz hes just a g, great backstory!
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
EQNX Gaming Apr 21
Who wants a free kopy of ? 🎮 ✓ Follow ✓ Like & RT this Tweet ✓ Tell us who your favorite fighter is and why! Good luck, have fun! winner MUST be follow us. PC/PS4.
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
Mike Apr 20
Imagine hating a game yet spending your energy to play it, tweet about it, watch it, etc. like damn... is it hard to just admit you like it but suck? Nothing wrong w/ honesty.
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
Javits Arias Apr 21
This reset even kills Abigail
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes retweeted
Dogzea @ Sakura Matsuri Apr 21
Y'all esports niggas be different. Let someone throw a crab at TSB or 's local, Dude is getting his ass beat immediately.
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 20
Replying to @AutoMattock @jav1ts
I respect that, honestly I was surprised you got "cooked" I'm genuinely curious tho!
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 20
Replying to @AutoMattock @jav1ts
Say what you gotta way fam! Ppl know how technical you are!
Reply Retweet Like
LAGr | Danny Cortes Apr 20
might start streaming Fightcade ST. this game is too much fun to me although im bad at it
Reply Retweet Like