Twitter | Search | |
Bob Giovanni
is my lil mama 🖤| Made in the image of what they call Satan
3,014
Tweets
225
Following
173
Followers
Tweets
Bob Giovanni 21h
Bro lemme tell you “Tex-Mex” is pretty much defined by our BBQ in South Texas. The rubs are spicy but the sauce is sweet, fajitas, homemade Spanish rice, Yoakum sausages, homemade potato salad and we’ll smoke any piece of meat you throw at us for 6-8 hours maybe longer 🤙🏼
Reply Retweet Like
Bob Giovanni 21h
Over here Asada means skirt or flank lol different states, different meanings.
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 21
There is if you’re from South Texas 🤙🏼
Reply Retweet Like
Bob Giovanni retweeted
The Based Messiah May 17
Niggas do the funniest shit when they're high 😭😭
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 18
Should’ve been Asada but with the right seasoning ground beef is perfectly fine. Respect 👍🏼🌮
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 17
If a 9 YEAR OLD YOUNG MAN is scared of a tv show then he needs to be exposed a little more to toughen him up. We don’t want him getting bullied now 😂
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 17
I usually do buy events on yeah. That’s where I purchased All In and many other events.
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 17
If it’s not gonna available on for U.S viewers then I’m gonna livestream I don’t care. Fuck
Reply Retweet Like
Bob Giovanni retweeted
Chris Jericho May 15
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 15
Bill Lee: Judge Steven Sword, Tennessee should be removed from his position. - Sign the Petition! via
Reply Retweet Like
Bob Giovanni retweeted
All Elite Wrestling May 15
“Congrats to @allelitewrestling for signing a HUGE television contract w & @warnermediagroup! But don’t forget why this monumental TV deal was signed...” -
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 13
Replying to @gabrielconchaas
My boss is Asian and I’m always referring to my local corner store as “the chink store” and he literally has no problem with it. Fuck he says it too tbh 😂
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 9
Replying to @dclxvix @5gum @TPAIN
They were simpler times 😂😂
Reply Retweet Like
Bob Giovanni May 9
Replying to @dclxvix @5gum @TPAIN
MW2 is still the shit and you’re gonna yell “quare hood” everytime you get a kill. 😂
Reply Retweet Like
Bob Giovanni retweeted
ℭ𝔯𝔶𝔟𝔞𝔟𝔶 May 8
bought some feel like I’m in middle school again, is on the top charts, all the Taylor gang or die kids are wearing black and yellow and all the YMCMB kids are pregnant also Boats and hoes, and jizzed in my pants are my favorite songs. slap ass Friday is tomorrow
Reply Retweet Like
Bob Giovanni retweeted
Melissa ✨ Apr 21
Y’all look at this funny shit wtf😂😂
Reply Retweet Like
Bob Giovanni retweeted
bailey Apr 23
MAKE THIS VIRAL!!!! RT!!! 😂😭😂😭😂😭😂😭I’m CRINE
Reply Retweet Like
Bob Giovanni retweeted
Maule Apr 20
Aww shit son 😂
Reply Retweet Like
Bob Giovanni Apr 5
Replying to @RichardzReality
Moral of the story: Your local butcher shop won’t feed you any lies.
Reply Retweet Like
Bob Giovanni Mar 6
Replying to @ThisIsHaskins
Here in Texas we can buy a hand gun or pump action shotgun with literally just our ID. It’s good for us that just want home protection honestly
Reply Retweet Like