Twitter | Search | |
Killer Mike
I am 1/2 of I like My Woman, My Kids, Weed, Polo and Politics. I am a Pan Africanist Gangster Rapper, Civic Leader & Activist.Honor Me
121,894
Tweets
2,013
Following
370,876
Followers
Tweets
Killer Mike 9h
Prices are increasing immediately. On, God. 😉🙃🙂
Reply Retweet Like
Killer Mike 11h
This has be my experience as well.
Reply Retweet Like
Killer Mike 11h
They kept it real biblical. Deuteronomy 25:5 🤦🏽‍♂️
Reply Retweet Like
Killer Mike retweeted
Luke_ThighWalker 11h
Btw ever since "3 Tearz" by the God, dropped, ive had "I DON'T GIVE AF BOUT TRUMP, WHO GOT DUMP?" stuck in my head on a constant loop
Reply Retweet Like
Killer Mike 11h
Replying to @Caryredbone
Lmmfao damn lady u look like Grady
Reply Retweet Like
Killer Mike 11h
This is the America I learned about as a child. I knew about the Apartheid called “Jim Crow” but, my grandparents never allowed me 2 believe that was the sum of our existence. They always told & showed me Blacks be’n Successful in spite of the conditions we were placed in. ✊🏿
Reply Retweet Like
Killer Mike 16h
Atl from jeks_nc x x wishatlgallery
Reply Retweet Like
Killer Mike retweeted
Delaware For Bernie 16h
I just finished reading this book then saw a video of speaking on Sept 19th at Bennett College. It brought me to tears. White Trash: The 400-Year Untold History of Class in America by Nancy Isenber... via
Reply Retweet Like
Killer Mike 16h
U cannot control a 2-3 year old geeked off sugar at the after church buffet spot lol...lol. Kids have bad days. Get stoned and let’em express that shit lol 😂😂😂.
Reply Retweet Like
Killer Mike 16h
Love and Respect. Thank U
Reply Retweet Like
Killer Mike 20h
It’s pays well enuff for me not to mind tho 😂😂😂. I ain’t a sucka my feelings gonna be ok. Love and Respect bro
Reply Retweet Like
Killer Mike 20h
Run The Jewels, Lenny!!! U was just in my shop too! Damn, B. 😂 Love and Really bro. Thank u and for coming thru!
Reply Retweet Like
Killer Mike 20h
Men want sex. Kids kinda just happen. Lmmfao ok I’m out. Lemme stop. 😂😂😂. As a dad tho. I have been the steward to an unruly child or 4 so I know moms pain. 🤣
Reply Retweet Like
Killer Mike 21h
Reply Retweet Like
Killer Mike 21h
U take this TOoOooO seriously. I be too stoned to care. Also Neal has been this way since I was a high school listener in Atl so I’m just razzin him. Pay us no mind. 😂
Reply Retweet Like
Killer Mike 21h
Any where they want idc for real. I be to stoned lol lol
Reply Retweet Like
Killer Mike 22h
Reply Retweet Like
Killer Mike 22h
Neal, is for sure not “The Wu Tang Clan”. I agree too. When it comes to flying, restaurants & movies I am NOT “for the kids”. 😂😂😂
Reply Retweet Like
Killer Mike retweeted
Atlanta Symphony Oct 19
The 's Between the World and Me, co-commissioned by the , is a visual storytelling performance that comes to Symphony Hall on Tuesday, Oct. 22. Featuring + . Oct. 22 at 3pm and 7:30pm. Tickets at
Reply Retweet Like
Killer Mike retweeted
David Vance Oct 19
Wow! What a shout out!!
Reply Retweet Like