Twitter | Search | |
Lauren Arnone Dodge
Writer for BIGPLAY. Professional celebrity stalker | . Animal lover. Volleyball addict. Jack Nicholson obsessed.
53,752
Tweets
3,176
Following
3,267
Followers
Tweets
Lauren Arnone Dodge 9m
I don't believe in kids.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 32m
Replying to @evolutionofamy
Lil' bit, thanks. Gonna put the game on and or take a nap before this hunger kills me.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 2h
Replying to @evolutionofamy
Basically, lol
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 2h
Replying to @nimrod1979
Yup. Better than shutting down production for a few and have everyone hate me. LOL.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 2h
Replying to @evolutionofamy
Glad to hear it. Tired, hungry and in a mood but I'll get over it. Haha
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 2h
Replying to @evolutionofamy
Hello! How are you?!
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 2h
Replying to @nimrod1979
I ate up that overtime but my current position doesn't call for it really. However I had to get some things verified and it's easier to work when no one is around versus when all the assemblers are there.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 9h
At work on a Saturday. Shit, it's been years since I worked the weekend. I remember years ago I worked every weekend. Anywho. Have a morning all.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 9h
I'm only there to take the dramatic picture.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 19h
This was during the 0-16 season, I think he was.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 19h
Replying to @LkGoodFeelGood
Oh shit. That might be worth looking into. Thanks.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 19h
Replying to @atRonnieRegan
Don't worry about me, haha. This is petty bullshit. I don't answered, no harm. But thanks for caring.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 19h
Replying to @DarrinGaffney
LMAO!
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 19h
Replying to @MacDaddy43623
Yes!!! Haha. I love it.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge 19h
Replying to @BreesyDoesIt
I'll help you beat up Joe.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge Apr 18
Replying to @mdalakas
One of my favorites before the game at the tailgate, my husband contemplating life as a fan. This was two years ago, things are looking up.
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge Apr 18
Replying to @jchapman11 @mdalakas
That guy in the middle looks super familiar, like he bowls with my husband... Haha
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge Apr 18
Replying to @OhioSportsNet
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge Apr 18
Replying to @jasonrdreyer
Reply Retweet Like
Lauren Arnone Dodge Apr 18
Replying to @BreesyDoesIt
Hahaha!! Not a bad idea.
Reply Retweet Like