Twitter | Search | |
Sandra Oh
Actor, Korean Canadian Los Angeleno, Lover of French Fries and Dreams
580
Tweets
21
Following
1,013,688
Followers
Tweets
Sandra Oh Jul 15
Félicitations la France 🇫🇷 !!!
Reply Retweet Like
Sandra Oh Jul 12
Congratulations Phoebe Waller Bridge!! Oh crap I can’t figure out how to get your face on here!! Adore you
Reply Retweet Like
Sandra Oh Jul 12
Omg wtf?? This is me hearing about Emmy nom w/ fellow sister - my expression is kinda ..what?
Reply Retweet Like
Sandra Oh Jun 29
Reply Retweet Like
Sandra Oh Jun 27
My ❤️ 2 LA Ktown . Wish I were there! 🇰🇷!
Reply Retweet Like
Sandra Oh Jun 27
!!! Omg! Calling Dad now!!!
Reply Retweet Like
Sandra Oh Jun 27
Omg 🇰🇷!!!!!!
Reply Retweet Like
Sandra Oh Jun 19
Reply Retweet Like
Sandra Oh Jun 4
I want to thank All who tuned in for S1 Let’s do it again shall we? Much 💚 s
Reply Retweet Like
Sandra Oh May 27
Reply Retweet Like
Sandra Oh May 27
Finale! What a ride! Finale Tonight
Reply Retweet Like
Sandra Oh May 23
It was so great to meet & share w/ all these phenomenal women. Thank You!
Reply Retweet Like
Sandra Oh May 20
Happiness in Windsor
Reply Retweet Like
Sandra Oh May 20
Omg how’s it Ep 7 already? Tonight on
Reply Retweet Like
Sandra Oh Apr 22
Ep3 2nite 7/8 pm on I 💚 Bill (David Haig)
Reply Retweet Like
Sandra Oh Apr 22
Reply Retweet Like
Sandra Oh Apr 22
Reply Retweet Like
Sandra Oh Apr 15
2nd ep asset 💣 It’s tonight @ 8pm
Reply Retweet Like
Sandra Oh Apr 14
/w my 2 longtime collaborators Diana Son&Mina Shum. Come see @ aero theatre in SM 2nite 8pm. See u @ Q&A after!
Reply Retweet Like
Sandra Oh Apr 12
Hellooo! Guess what? You can see premiere episode of for Freebees! pls check it out
Reply Retweet Like