Twitter | Search | |
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡
Insan biAsa..yang punya hati dub dab dub dab..*setia dgn 2pasang mata..*gile dunia y berkaitan dgn seni..*gile pink&hitam *benci lipas *rindu kematian..
9,062
Tweets
499
Following
1,001
Followers
Tweets
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 18
Kalau erra xde.. Erra nak wasiatkan anak2 ilmu. Ilmu dan hadiah sahabat2ku y baik hati, selalu ada menyayangi&mndoakan mereka..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 18
Doa disaat manusia2 lelap itu lah doa paling mustajab.. Taubat yang selalu didengar.. Harapan yang selalu diwujudkan..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 18
"Hal pedih dunia.. Aku letih sedih berlama lama.. Lebih baik fikirkan sedih yang merindukan.. "
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 18
Ini khejam😂 abg nappp sempat menyempat lagi kan😂😂😔 Rindu.
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 18
Tengah kat sekolah zavier ni.. Tapi hidung mata dah bengkak dah.. 😣😔 Camne ni.. Malu lah.. 😂😂😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 18
Bakal doktor Islam.. Moga Allah mudahkan segala urusan mu dunia dan akhirat.. Berjaya,bahagia dan cemerlang dunia akhirat.. 💕 😭 kalau teringat, sedihh tak hilang lagi.. Huhu... Nnti kak erra dtg Mesir yer..jauhnyaa😔
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 17
Buat kerja dunia, tapi kasih sayang sesama keluarga,sahabat makin erat.makin cinta Allah. InsyaAllah Itu rezki berkat. kejar dunia, iman makin bertambah, hati makin takut Tuhan.ujian selalu menimpa. Penghapusan...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 17
Baru balik dari tukang jahit.. Alhamdulillah settle satu bab.. Terima kasih Tuhan.. Selalu indah pada saat nya.. Moga urusan kita semua dipermudahkan...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 16
Mahal nya sebuah kepercayaan... Berkali kali ditikam.. Tetap baik sangka.Tapi kalau dah hilang.. Mmg jadi tak waras. Takpe Allah ada.
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 16
ALLAH BAGI AKAL TUK TOLONG ORANG BUKAN JADI TUK TUKANG BELIT.. penat drama sekarang ni...😂🙄
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 16
Memang nak dapat kan foto momen cantik tu disebalik tabir ada cerita😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 15
Selamat Berjuang!💕 Hai sahabat2 positive! 😍 tetaplah mekar tetaplah tersenyum seperti selalu.. Jangan biarkan orang lain cemburu dan cuba men down kan anda. Mereka itu hanya saja tidak pandai untuk bahagia dengan...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 15
Ingatkan sy sorang je jenis camni...😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 15
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 14
haa kalau korang nak cari macam2 hiasan kat dinding pi cepat pm kakak manyak manis ni cepat sebelum dia bagi semua kat i😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 14
"Kalau mampu mentaati Tuhan.. Setakat mentaati suami pasti akan menjadi sangat mudah..."
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 14
Tuhan aku berlindung hati ku dari kehilangan Mu... Sungguh malang jika aku... MenderhakaMu... 😭
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 14
Disaat meminta, memaksa orang lain untuk berubah.. Tapi kadang sangat lupa untuk meminta, memaksa diri sendiri berubah lah juga...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 14
Belajar menahan diri dari marah.. Belajar menahan diri dari suara kuat(pekak org😂). Belajar meraikan org lain lebih dari untuk diri sendiri.. Kalau dapat lepasi.. Allah sayang...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Sep 14
Busyy seminggu lebih ni sampai tak sempat update. (tp alhamdulillah WA reply semua) Baru faham kenapa presiden kena ada PA😜😂 poyo angatt
Reply Retweet Like