Twitter | Search | |
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡
Insan biAsa..yang punya hati dub dab dub dab..*setia dgn 2pasang mata..*gile dunia y berkaitan dgn seni..*gile pink&hitam *benci lipas *rindu kematian..
7,747
Tweets
528
Following
1,027
Followers
Tweets
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 23
Semalam genap lah 7hari anakda ku dilahirkan kedunia.... Terima kasih Tuhan.. Terima kasih doktor.. Terima kasih...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 23
YaAllah.. kuatkan erra.. xnak nangis depan umey.. huhu... T__T
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 22
Dapat tgk dr jauh pun dah terharu tersentuh.. Tahniah hijjaz..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 22
Umey kite dah nak balik dahh.. T__T sedih nya macam besok nak kene operation lagi😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 20
Beberapa DIY baby sempat siapkan sebelum bersalin kecuali headband2 dia.. separuh jalan je siap.. tu la mak zavier..😅😌
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 20
Batuk kering lepas ceaser.. xboleh makan yang manis.. yang berminyak.. yang masin2.. yang sejuk2.. berhuhu lah kite berpantang..😥😭
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 20
Dekat sini lahir ceaser.. makan xboleh pantang2.. doktor kata makan je semua daging,ayam ikan. berpantang kalau sebab diare atau batuk je..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 20
Sakit selepas bersalin adalah sakit.. memberi susu ke anak..xboleh biar susu bengkak.. boleh demam dibuatnya...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 20
Adik Zavier makan susu nya dah banyak.. tapi tetap kene mula cari anak susu juga nampak nya.. xnk la simpan2 pastu expired cam dlu..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 20
2010-2017 "Selepas hujan.. baru ada pelangi.." Alhamdulillah.. My pastel rainbow..❤ AZR & NZQ
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 19
Alhamdulillah dah selamat sampai dirumah.. first day adik Zavier jejak dunia.. jejak rumahnya..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Hp lowbat dah 1 persen.. nnti de rezki kita update lagi... ❤👌✌
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Kalau dulu masa zavier.. tak rasa macam bersalin.. segalanya smooth.. Alhamdulillah kali ni rasa nikmat bersalin tu huhu.. 😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Allah takkan bagi sesuatu ujian yang hamba nya tak mampu lalui... pasti ada jalan keluarnya.. pasti ada jalan sabar nya.. pasti ada. Kuat.
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Bila kita serah kat Allah.. kita rsa diri tak mampu.. kita rasa Allah ada.. pasti kita boleh lewati segala apapun kesusahan dan rintangan..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Beria doktor suruh baikkan batuk kering dlu baru melahirkan.. tapi Allah izinkan lain.. kita rancang Allah menentukan..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Erra rasa masa tu... ingatkan dah xkan jumpa semua lagi...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Setiap pengalaman melahirkan akan berbeza2.. yang pasti NZQ kami Allah izinkan lahir dan selamat.. sama ibu nya huhu...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Yang tanya kenapa ceaser kenapa itu ini.. kenapa2 itu semua akan dijawab di ^^ insyaAllah..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Apr 18
Biasalah pompuan ngndung.. o tgh berpantang muke selebet chubby dimana2 .. so jgn tanya mengapa2.. haha
Reply Retweet Like