Twitter | Search | |
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡
Insan biAsa..yang punya hati dub dab dub dab..*setia dgn 2pasang mata..*gile dunia y berkaitan dgn seni..*gile pink&hitam *benci lipas *rindu kematian..
8,864
Tweets
502
Following
1,059
Followers
Tweets
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ 12h
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ 12h
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 16
Bye Jaddah..❤gaya macam kite pulak yg balik malaysia.. 😅😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 15
Siapa selalu dia cas hp ke apa2 ker.. Mesti tak switch on.. Atau tak sambung kan plug dlu.. 😂 tunggu bagai nak rak.. Tapi.. Rupanya "yelekk"!
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 14
Ajar, didik nafsu.. Ingatkan selalu hati. Buat apa pun ibadah adalah kerana mmg kita suka, bukan kerna terpaksa. Kerna bila suka ia akan jd 'berkualiti'kalau terpksa. Ia akan 'hambar'..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 14
Expect nothing, Appriciate everything.. And dont forget say Alhamdulillah.. Thats all / us is belong to Allah...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 14
😂😂😂 ni tak pasal2 kena selamatkan org yg nak menyelamatkan.
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 13
Ada tanya dah... On tak on nih..? Tq mba cantik.. Kerana Alhamdulillahh sukaa..^^
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 13
Foto kenangann... Jomm keja balik!^^
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 12
Program semalam.. Alhamdulillah.. Berjalan lancar.. Pernikahan Keponakan(anak sedara) kesayangan Aunty Ra.. 😭❤
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 12
Dalam diri "anak adam" dibumi.. Allah ciptakan seketul daging. Iaitu daging.. Baik maka baiklah keseluruhan nya. Kunci nya selalu lah mendidik hati bersangka baik dgn manusia. Kecuali mmg dah tahap tak lojiik. Baru boleh ambil kesimpulan.
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 12
Tak pacaran.. Kenal calon melalui perantara, lelaki melamar , ibu bapa setuju dan nikah.. (ala2 kisah gwe haha) Alhamdulillah..😍😍😍 Sahh!! Semua nangis masa sungkaman(salam ibu bapa dan keluarga) .. Mgkin sebab...
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 11
Sembang jap sementara anak tido... Korg nak tanya apa tadi?? 😂😜
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 11
Siapa amanda restiani.. Boleh search google.. Kontroversi viral tak jadi kawen dengan artis terknal Indonesia.. Dan .. Dan.. tak jd kawen ngan adik gwe sendiri😂 okbai.
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 11
Belum akad nikah lagi... Test..
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 11
Baju erra tak siap sepenuh nya.. Tapi takpe lah pakai jela.. 😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 11
Jap lagi kita live acara akad nikah amanda.. 😍
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 11
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 11
Malam tadi jemput umey airport.. Tau umey bawak ape.. Laksa oii.. Sama kopok lekor.. YaTuhann.. Mmg teringin lama dah.. Dua2 favourite.. Dah pesan dah jgn bawak pape. Ishh degil tau mak kite ni *hehe pdhal sukeeee😂
Reply Retweet Like
♡♥오늘즐ERapunzel거웠어요♥♡ Jul 11
Dah nak dekat tengah hari pegang hp.. Duk layan mak ni haa dtg.. Apelagi.. Hp terpelanting bawah seat keta pun tak peduli dah..😂
Reply Retweet Like