Twitter | Search | |
8 Inch Top
8 inches long, 6 inches thick. 🔞
2,345
Tweets
287
Following
3,005
Followers
Tweets
8 Inch Top 15h
If an 80 minute video, something you know you RARELY see on anyone's onlyfans, isn't enough to make you all subscribe to him, idk what would be.
Reply Retweet Like
8 Inch Top 15h
Replying to @speedyhades28
Ok i wanna know how you made that tho ❤
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 21
Daaaaaamnn 👅 😛 😜
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 21
Replying to @iamsirjet
Stair climber and biking is gonna get me like this, I promise.
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 21
He definitely earned the stud part of his name ❤
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 20
YUMMY
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 20
I'm in NC too ;)
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 20
It's big. You're welcome.
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 20
I love that he's bottoming bareback more often now
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 20
I miss his social media presence 😆
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 20
If "ow" was a video. 😆
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 19
I swear you ALWAYS have a new position.
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 18
Replying to @SRhyheim
Hush now haha I'm only saying that so I can be the first to congratulate you
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 18
im hoping I catch that moment when you finally pass 1 million followers. 😆
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 18
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 18
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 18
Replying to @TheShawnRaymon1
If I subscribe will you share your workout plan with me? 😆
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 18
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 18
Replying to @Bottom_Prince90
I mean if you're ever in NC I'm taking that ass
Reply Retweet Like
8 Inch Top Oct 18
Me too like legit we gotta find out what he's up to
Reply Retweet Like