Twitter | Search | |
Doug Benson
GETTING DOUG W/HIGH on You Tube, , DINING W/D & K and WIDE WORLD OF DOUG on iTunes or wherever you get your podcasts
56,846
Tweets
421
Following
811,005
Followers
Tweets
Doug Benson 1h
Replying to @TedHeistman
Should I have written farther instead of further? I get those mixed up.
Reply Retweet Like
Doug Benson 2h
Tuesday. Trivia. No nudity.
Reply Retweet Like
Doug Benson 3h
Heads up: the spray of Covid goes further than initially thought, so the six feet rule of social distancing is going to be extended to stay at home feet.
Reply Retweet Like
Doug Benson 3h
Now you can have a virtual smoke sesh with me over Zoom! I mean, if you wanna. No presh.
Reply Retweet Like
Doug Benson 7h
Replying to @VHUS_Podcast
Thank YOU. And have a great day.
Reply Retweet Like
Doug Benson 18h
It should've been called BURRR! because Broadway theaters get so d*** cold!
Reply Retweet Like
Doug Benson 21h
AH!
Reply Retweet Like
Doug Benson 21h
Replying to @seangunn
Haha! Good to hear from you, man!
Reply Retweet Like
Doug Benson 21h
Super big but.
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 6
This video won’t frighten dogs.
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 6
Replying to @TheMiaSauce
I’m glad you liked it! And I hope they do make more.
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 6
Damn is a dirty word? Damn.
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 5
I was lucky to see Nick Cordero in a couple B-way shows. Wish I could see him in more. RIP
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 5
Replying to @JamesOverholt
Stole it for my insta! Thnx
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 5
Replying to @JamesOverholt
Yay!
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 5
Why do some of us not have an @? Oh wait, I remember, you drink a fifth of something every year on this day.
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 5
We should go ahead and cancel leap year in 2024, because we're not going to need another day of this shit.
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 5
Who wants more fireworks?!
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 5
Most of the shows have a lot less guests. Thanks for listening!
Reply Retweet Like
Doug Benson Jul 4
The internet was bad. Great to see you guys, though!
Reply Retweet Like