Twitter | Search | |
Çok Okuyan Çok Gezen
Sevil Mert, modern zamanların Evliya Çelebisi, gezi, seyahat, tatil, hobiler, yeni yerler, güzel yemekler...
3,585
Tweets
3,427
Following
10,049
Followers
Tweets
Çok Okuyan Çok Gezen Jun 18
Ballı yoğurt yer misiniz? . Buralarda hemen her yerde bulabileceğiniz bir lezzet. Ben Vatoussa Köyü’nün köy kahvesinde yedim, bal da yoğurt da inanılmaz lezzetliydi 😋 . Sizin Yunan yemeklerinden favorileriniz…
Çok Okuyan Çok Gezen Jun 17
Arkadaşım kedi ile Petra ara sokaklarında iki lafın belini kırıyoruz 🤣 . Bu sabah 09:00 turyolmidilli feribotu ile Yunanistan’ın üçüncü büyük adası olan Midilli Adasına geldim. ⛴ . Feribot ücreti gidiş-dönüş;…
Çok Okuyan Çok Gezen Jun 9
Bu ara Burdur ve Isparta civarında gül hasadı var. 🌺🌸 Temmuz başından itibaren de lavanta zamanı başlayacak. Gül hasadı veya lavantaları görmek için bu civara gelecek olanlar rotalarına mutlaka Sagalassos Antik…
Çok Okuyan Çok Gezen Jun 7
Çok Okuyan Çok Gezen Jun 3
Sevdiklerinizle birlikte umut, mutluluk, sağlık dolu bir bayram geçirmenizi dilerim. 🍭🍬 . Bayram tadınız daim olsun! . @ Heraklia Antik Kenti
Reply Retweet Like
Güzel ülkemiz az bilinen yerlerini keşifteydik bugün. Bafa Gölü kıyısında yer alan ve bir zamanlar liman şehri olan Heraklia Antik Kenti ile başkadık, Anadolu’nun en iyi korunmuş Roma tapınağına ev sahipliği yapmış…
Çok Okuyan Çok Gezen May 30
günü gelmiş baksana! . Sizce bu fotoğrafta filtre var mı? Bugün bloga kullandığım fotoğraf ve video düzenleme uygulamalarını yazdım. Fotoğraflarını güzelleştirmek isteyenler bloguma tıklayıp son yazıya göz…
Çok Okuyan Çok Gezen May 27
Haftaya güzel başladık mı? . Ben kurumsalda çalışken de hiç Pazartesi sendromu yaşamazdım, şimdi de en verimli günlerim genelde Pazartesi günleri oluyor. . Bugün yine bir sürü işimi toparladım, o yüzden keyfim…
Çok Okuyan Çok Gezen May 23
Replying to @berkanbagci
Sırf onlar için cebimde kulaklık taşıyıp, “al arkadaşım, bununla konuş” demek istiyorum.
Çok Okuyan Çok Gezen May 21
Hollanda gezimiz sırasında yurt dışında araba kiralama konusunda çok sayıda soru geldi. 🚗🚗 İzlanda, Meksika, Yunanistan, Norveç, Hollanda, Fas gibi ülkelerde araba kiralayarak gezdim ve araba kiralama deneyimlerimi…
Çok Okuyan Çok Gezen May 20
HAFTA SONU HOLLANDA GEZİSİ MALİYETİ! Hafta sonu hızlı bir Hollanda şehirleri (Leiden, Scheveningen, Delft, Rotterdam, Kinderdjik ve Utrect) gezisi yaptık ve bu sabah İstanbul’a geri döndük. Cumartesi sabah gidip…
Çok Okuyan Çok Gezen May 17
Geçen yıl tam lale zamanı Hollanda’daydık ve dünyanın en güzel bahçesi ünvanı ile övünen Keukenhof’a gitmiştik. 🌹🌷 . Yarın hafta sonu için yeniden Hollanda’ya gidiyoruz, bu kez lale zamanını geçirdik, Rotterdam’a…
Çok Okuyan Çok Gezen May 14
Terkedilmiş Rum Köyü Kayaköy’ü çok soran oldu. Meğer ne kadar az biliniyormuş, üzüldüm... Fethiye’ye deniz kum güneş için gidip çok yakınındaki yerleri bile görmemiş çoğunuz. . Üstelik Fethiye’den dolmuş 6,25 TL,…
Çok Okuyan Çok Gezen May 12
Likya Yolu yürüyüşü için kaydetmelik paylaşım geldi! Yoldayken harcama kalemlerimiz ve tutarları çok soruldu. Aşağıda harcama kalemlerimiz ve toplam gezi maliyetimizi görebilirsiniz. . 🎈Likya Yolu yürüyüşü için…
Büyük bir heyecanla başladığımız Likya Yolu yürüyümüş rotamızın daha başındayken malesef bitti. ☹️ . Önce çantalarımızın ağır gelmesi nedeniyle yavaş gittik, fazlalıklarımızı Faralya’da bırakıp tam yola devam…
Çok Okuyan Çok Gezen May 10
Faralya’da çantamızdaki fazlalıkları bıraktık, Faralya’dan Kabak’a hafiflemiş olarak geldik. O kadar yük taşımayınca yürüyüşün keyfini çıkarabildik. ✌️ . İlk gün yürürken su toplamış olan ayaklarım bugünkü yürüyüşte…
Çok Okuyan Çok Gezen May 9
Likya Yolu yürüyüşüne çıkarken konaklamayı çadırda, yeme-içmeyi kendimiz pişirerek hallederiz diye düşünmüştük. Yanımıza da ona uygun şekilde eşya aldık ve sırt çantalarımız 12 kilo oldu. Daha önce ağır yük ile uzun…
Reply Retweet Like
Likya Yolu yürüyüşüne çıkarken konaklama için çadır, mat, uyku tulumu; yemek için ise kap kacak, ocak vs almıştık. Kıyafetlerle birlikte çantalarımız 12 kilo oldu. Tabii acemilik, daha önce hiç 12 kilo yük ile uzun…
Çok Okuyan Çok Gezen May 9
Likya Yolu yürüyüşümüz dün Fethiye’den, başlangıç noktası olan Ovacık’tan başladı. . 🎈Fethiye’den Ovacık’a 5 dakikada bir minibüs kalkıyor, minibüslerin indirdiği yerden 1 km kadar yürüyerek Likya Yolu başlangıç…
Çok Okuyan Çok Gezen May 7
Bugün 10 günlük Likya Yolu yürüyüşümüze başlamak için Fethiye’ye geldik. İlk gün kendimizi fazla yormayalım diye rotanın biraz dışına çıkıp eski bir Rum köyü olan Kayaköy’ü gezelim dedik. . 1923 mübadelesinde…