Twitter | Search | |
CHASE HENNY
Recording Artist | Songwriter | Graphic Designer BookChaseHenny@Gmail.com
2,371
Tweets
1,987
Following
3,090
Followers
Tweets
CHASE HENNY retweeted
Mikey Escobar 19h
RANDOME THOUGHTS VOL. 2 OCT / NOV
Reply Retweet Like
CHASE HENNY 23h
Back in LA like I never left.
Reply Retweet Like
CHASE HENNY 23h
Don't act suss, if you got issues... press em.
Reply Retweet Like
CHASE HENNY Sep 26
Out here in Anaheim, CA sweating bricks 105 degree weather
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
Bobby Tarantino Aug 6
you can't be afraid of people judging you; just be you.
Reply Retweet Like
CHASE HENNY Sep 22
I'm saying tho smh
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
CHASE HENNY Sep 13
Go listen to my new single called Worth it featurin my homie this shit is fuego🔥
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
j got issues ☻ Sep 21
⛓ CODA 003 / this friday ⛓
Reply Retweet Like
CHASE HENNY Sep 21
RIP shit is shocking to say the least 😥
Reply Retweet Like
CHASE HENNY Sep 20
If shit doesn't go as plan, and it's my fault... I low key get really disappointed.
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
The Blow Up Sep 20
Miss says your artwork is CRAP!
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
Nacho Picasso Sep 20
Allot of these so called "Trap" rappers been having male back up dancers on stage with them yall ain't slick that shit choreographed!
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
Feezle Man Sep 20
Never lose faith
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
⁶𓅓 Sep 17
Yall niggas a sad case lien to Yo Bros jus to get COO points😂😂😂
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
Metro Boomin Sep 2
Not everyone u lose is a loss..
Reply Retweet Like
CHASE HENNY Sep 19
Only God knows how it went down homie
Reply Retweet Like
CHASE HENNY Sep 19
Watch out for the young Boi he's 🔥🔥🔥🔥🤘🏽
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
NO CHILL Sep 18
Reply Retweet Like
CHASE HENNY Sep 19
How quick they are to forget whom they called when shit went down... I'll let this tweet breathe, to busy face screwing.
Reply Retweet Like
CHASE HENNY retweeted
iLL $ENSEI Sep 19
SEATTLE x PORTLAND 9/29 & 9/30 Get ur tix now SEA: PDX: TURN UP!
Reply Retweet Like