Twitter | Search | |
Mark Tuan Trash 28 Oct 12
OMG ASKDGHIGJDGDHGASL
Reply Retweet Like
khadija 28 Oct 12
Reply Retweet Like
️️miranda 28 Oct 12
hahahahaha oh my gosh
Reply Retweet Like
Alicia Watt 28 Oct 12
LOL!!! Of course you did, Justin ;)
Reply Retweet Like
emily :) 28 Oct 12
hahaa what im watching the game now
Reply Retweet Like
King R 28 Oct 12
I can't stop laughing. lol. RT : Ron Burgundy and Justin Bieber photobomb the Giants vs. Cowboys game
Reply Retweet Like
fernanda 28 Oct 12
omg. i cant stop laughing. someone help me xD
Reply Retweet Like
amber 28 Oct 12
Reply Retweet Like
diana karen❤️ 28 Oct 12
hahahhaha even when youre not here youre still here!
Reply Retweet Like
Harry Styles. 28 Oct 12
Pls Follow I Love YOu So Much
Reply Retweet Like
Christine 28 Oct 12
Hahaha.. LOL! Bieberwar Texas style.. Gotta love that, am i right or am i right.. LMFAO
Reply Retweet Like
Christine 28 Oct 12
@karennfaith8 That's the side affects of the famous Bieber fever yall :P Best sickness ever..
Reply Retweet Like
Christine 28 Oct 12
Hahaha.. LOL! Bieberwar Texas style.. Gotta love that, am i right or am i right.. LMFAO bet you are laughing!
Reply Retweet Like
Christine 28 Oct 12
That's the side affects of the famous Bieber fever yall :P Best sickness ever..
Reply Retweet Like
diana karen❤️ 28 Oct 12
@OMBconda hahah true!
Reply Retweet Like
ĸι∂rαυнl ♡ 28 Oct 12
OH MY GOD AHAHAHAHAHA!
Reply Retweet Like