Twitter | Search | |
Suhana Shohairi
Freelance accountant cum full time blogger who love to jalan-jalan and jalan-jalan cari makan and share her lifestyle story.
196
Tweets
163
Following
235
Followers
Tweets
Suhana Shohairi Feb 20
Bersama Membangun Negara. . Manfaat Cukai Untuk Semua. . Cukai Memakmurkan Malaysia. ❤Malaysia❤HASiL Be a Responsible Tax Payer .
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Feb 16
Replying to @Husnieyhusain
Bau dia memang mengancam Husniey. Tu yg try malam tadi 😅
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Feb 15
Makan besar malan tadi - Golden Egg Crunch
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Feb 14
Jom labur saham akhirat
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Feb 10
Replying to @MaariyaaSH
Huh. Coklat hari tu pun ada lg 😂😂
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Feb 9
Lets smell of the @gyalabs_asia oil rejuvenate your day. Gya Labs is officially in the market now. You can have these exclusive essential oils on Lazada and Shopee. Use promo code GYALABS18 for RM20 off your purchase. Available to the first 200 customers only.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Feb 5
Replying to @MayaSHohairi
Belanja lah pulak 😅😅
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Feb 2
One happy family at The Habitat
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jan 29
Comelkan set wangian ENCHANTEUR ni. Direka dalam botol bersaiz comel dengan penutup berbentuk reben ENCHANTEUR Paris yang tersendiri - seolah-olah hadiah yang diikat dengan reben.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jan 28
Let's CHILLex with Cha Yen
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jan 15
Kejadian setahun lepas. Syafi sunat mengejut. Alhamdulillah everything went well.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi retweeted
Perdu Cinta Jan 10
JANGAN perbesarkan kelemahan orang.Takut nanti merebak ke arah mengaibkan pula.Bergurau?..banyak hal lain boleh dijadikan bahan gurauan.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jan 12
Why wish upon a star? When you can pray to the one who created it.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jan 5
Durian udang merah 👀
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Dec 23
Semoga ada rezeki ana sekeluarga dijemput ke sini. Doakan ana ye semua. 😀
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Dec 23
Dinner with family
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Dec 21
Salam Jumaat buat semua. Semoga beroleh keberkatan hari mulia ni. Jangan lupa perbanyakkan selawat.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Dec 20
"Sesungguhnya orang-orang yang takut (melanggar hukum) Tuhannya semasa mereka tidak dilihat orang dan semasa mereka tidak melihat azab Tuhan, mereka beroleh keampunan dan pahala yang besar"- Al-Mulk, ayat 12
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Dec 19
Batang pohon kurma pun menangis kerana rindukan Nabi Muhammad saw. Barang siapa yang tidak menangis kerana rindu kan Nabi sesungguhnya dia kena malu dengan batang pohon kurma yang tidak boleh bernafas tapi rindukan Nabi.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Dec 18
Replying to @MayaSHohairi
Aku dah lama kawen. Xlayak. Hehehe. Ke ko nak kawen? 😁😁
Reply Retweet Like