Twitter | Search | |
Suhana Shohairi
Freelance accountant cum full time blogger who love to jalan-jalan and jalan-jalan cari makan and share her lifestyle story.
309
Tweets
245
Following
476
Followers
Tweets
Suhana Shohairi Jul 13
Dlm Nat Geo, nampak betapa kejam dunia haiwan. Yg lemah ditindas. Tiada ruang utk survive. Tapi aku faham tu dunia haiwan yg tak berakal. Tapi bila dalam dunia manusia yg berakal ni pun sama mcm dunia haiwan, penuh penindasan & kekejaman, aku tertanya apa beza manusia & haiwan?
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jul 8
Replying to @atiehilmi @Maria_Firdz
Manusia kan keje hakiki dia menilai org. haha
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jul 7
Jangan pernah lupa utk sebar kebaikan kerana pasti akan ada hati yg terkesan dan berbuat baik pada hari tu kerana perkongsian kita.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jul 2
Port di . Dpn Sungai Setiu belakang Pantai Penarik.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jun 30
Rahsia kulit muka kekal lembap, segar dan cerah masa cuaca panas.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jun 18
So true. Salonpas setiap hari dah sekarang ni.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Jun 16
Korang rasa korang genius? Jom selesaikan kes The Greatest Murder of Westwood kolaborasi X Breakout My ni.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi May 26
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi May 23
Hujan turun dari langit, Untuk menghidupkan bumi. Seperti Al-Quran turun dari langit, Untuk menghidupkan hati. (Ar-rum : 48)
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi May 20
Replying to @penaberkala
Kat event Ayamas RTE last 2 years :)
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi May 15
Air dicincang tak kan putus, apa lagi darah daging sendiri.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi May 14
Saya ada RM 1, awak ada RM 1. Kalau kita tukar suka sama suka RM 1 itu, kita masih lagi ada RM 1 masing-masing. Tapi, kalau saya ada 1 ilmu & awak 1 ilmu, kemudian kita betukar-tukar ilmu itu, masing-masing akan ada 2 ilmu.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Apr 28
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi retweeted
PU Amin Apr 23
4 golongan yang SYURGA rindu: -Orang yang selalu baca AL QURAN -Orang yang selalu menjaga LISAN -Orang yang suka belanja MAKAN -Orang yang EXITED nak sambut RAMADHAN Tak sabar nak Ramadhan kan? Kalau ada perasaan macam tu,maksudnya kita memang betul betul nak masuk SYURGA.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Apr 20
Selalu ada harapan bagi mereka yang berdoa, Dan selalu ada jalan bagi mereka yang berusaha.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Apr 20
Replying to @rodiah_amir
Hahaha
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Apr 18
ISTIQOMAH itu BERTA, Yang RINGAN adalah ISTIREHAT.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Apr 16
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Apr 10
murah di Kajang & Bangi. Dekat mana? Kena lah tgk video ni.
Reply Retweet Like
Suhana Shohairi Apr 9
Replying to @PutriAinNatasha
Berminat. Selalu review makanan tp twitter x cukup syarat. Tp ig cukup.
Reply Retweet Like