Twitter | Search | |
mike b.
Fan of Cleveland and its sports teams. WDE and/or Hotty Toddy.
20,787
Tweets
355
Following
734
Followers
Tweets
mike b. Jun 17
correct, it’s all of them. worst (imo) are the lutherans who are destroying minnesota.
Reply Retweet Like
mike b. Jun 17
more likely: catholic+luth+episc+meth churches can’t survive financially without profit from govt funded human trafficking.
Reply Retweet Like
mike b. Jun 16
It’s ‘Julius Caesar’ dammit. _AE_ _*Caesar_ You have too many followers to let that be a distraction to your message.
Reply Retweet Like
mike b. Jun 12
Replying to @infowars
did you know chelsea clinton is actually on the board of directors of ??
Reply Retweet Like
mike b. Jun 11
Even the video holds up. (10 sec ad, sry.)
Reply Retweet Like
mike b. Jun 11
Replying to @JasonIsbell @ratdizzle
it really does. im fucking 55 and still crush every damn lyric when it comes on in the car. i usually loop it three times min.
Reply Retweet Like
mike b. retweeted
Sports Funhouse Jun 11
This is the 47th anniversary of the fateful decision by Billy Batts, telling Tommy to go get his shine box... June 11, 1970 🔪🔪🔪
Reply Retweet Like
mike b. Jun 10
Replying to @StefanMolyneux
wld be interested to know apple sales to iran after sanctions were lifted.. have never seen this reported. odd.
Reply Retweet Like
mike b. Jun 8
seven days and still no arrests in that lebron hate crime thing huh?
Reply Retweet Like
mike b. Jun 7
Replying to @dominiclongo
haha, finding team stats not intuitive,, here link,
Reply Retweet Like
mike b. Jun 7
i mean i take their point, but the cavs were and 3s were 2nd best at 3s by pct and total.
Reply Retweet Like
mike b. Jun 7
re 'cavs not the better 3pt team..' this year cavs hit 1067 3s at 38.4%; gs, 982 at 38.3%. just sayin..
Reply Retweet Like
mike b. Jun 7
i will abide no talk of steph curry ‘finishing’ when he is in the same bldg as KI. ahem, jvg.
Reply Retweet Like
mike b. Jun 7
Replying to @theMVJ
oh wait, i thought it was a poll.
Reply Retweet Like
mike b. Jun 7
Replying to @theMVJ
gash
Reply Retweet Like
mike b. May 25
The SEC rejects bitcoin ETF. Today shitty OTC proxy stock, GBTC, trades at 100% premium over actual BTC. Govt regulation at its finest.
Reply Retweet Like
mike b. May 17
even tho he’s our guy, i’ll never like love’s lean-in-get-the-foul maneuver.
Reply Retweet Like
mike b. May 7
i can say hubie is better than JVG tho,,, so there’s that.
Reply Retweet Like
mike b. May 7
i was going to say something nice about hubie brown couple days ago, but his attempts at ‘objective' lebron takes are neg-biased and wrong.
Reply Retweet Like
mike b. May 5
Replying to @AlexisinNH
Possum Kingdom, Toadies
Reply Retweet Like