Twitter | Search | |
Tetek Mantap :*
tetek I besar :)
18
Tweets
4
Following
225
Followers
Tweets
Tetek Mantap :* 6 Feb 13
wau cantek kan tetek i ni ?
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 6 Feb 13
besar tak ? nak skit ? boleh jer .
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
saper nak isap tetek i lagi ?
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
ok hisap tetek saya btol-2 tau ;)
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* retweeted
Babyy Sexyyy (.) (.) 5 Jan 13
I suka @CepatXXX buat kat i macam ni .Ahh !sedapnye syg:* mmm mmm mmm *gigit bibir* :*
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
gebu punye :)
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
suma ade dkat saya . contoh nye tetek , pepek dan lain-2 lagi. mari-2
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
memang , nak skit ker ? boleh jer .
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
boleh jer .
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
banyak nyer susu , nak skit ? boleh jer .
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
tetek aku cam nak meletop jer , kalo meletop mesti banyak susu kluar kan ? btol laa .
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
aku lagi cantik laa daripada kau fify natasya !! tetek aku lagi besau tahu x ? x tahu baik ko amik tahu skang .
Reply Retweet Favorite
Tetek Mantap :* 5 Feb 13
opps , semakin besar da tetek i ni hehe best nyer saper nak skit ? meh-2 sini
Reply Retweet Favorite